Reisgenootje gezocht voor vietnam en de rest van zuid-oost azie in feb-april 2015

Hoi allemaal,

Ik Dionne, bijna 23 jaar, ben als het goed is over 2 maanden afgestudeerd verpleegkundige, wil graag gaan reizen in Azië. Daarom heb ik dan ook besloten om mee te doen aan Cicle4girls, een fietstocht van Plan Nederland. Voor meer informatie zie: http://www.pifworld.com/nl/people/Dionne-en-Annamarieke/15219
Daarom zal ik mijn eigen reis pas 10 dagen na aankomst in Vietnam beginnen. Dat is dus op 10 feb 2015. Ik zou graag samen met een reisgenoot nog door Vietnam willen reizen, maar daarna ook richting andere landen in Azië. Dit hoeft niet een vaste reisgenoot te zijn, meerdere is ook mogelijk.

Zou iemand het leuk vinden om met mij Azië te ontdekken tot eind april?

Groetjes
Dionne

Hallo Dionne,

Ik Maarten, 22 jaar, ga 3 december tot en met half april naar Zuid oost Azie rond trekken. in Februari verwacht ik ook in Vietnam te zijn. en ook mij lijkt het leuk om dit samen met iemand te doen. los van dat je zeer waarschijnlijk een hoop aardige mensen zal tegen komen. ik zou het in ieder geval leuk vinden! ik hoor graag van je

Groetjes
Maarten