Reisgenootje gezocht voor juni, bestemming kan van alles zijn

Hey leuk dat je mijn oproep leest! Ik (vrouw 30) zoek een (bij voorkeur vrouwelijke) reisgenoot om deze zomer mee op reis te gaan. Ik kan in juni weg voor een lang weekend/midweek tot maximaal twee weken. Eventueel is september ook mogelijk en dan kan het ook langer.

Ik heb 101 ideeën voor bestemmingen en sta open voor veel, zowel binnen als buiten Europa. Ik vind het prima om in een stad te blijven, maar vind rondreizen ook leuk. Ik wil wel graag wat doen tijdens de vakantie, dus wandelen, mooie natuurgebieden bezoeken, cultuursnuiven in kleine dorpjes, of de bezienswaardigheden in een grote stad bekijken. De dag afsluiten op het strand is prima, maar een zonvakantie is niet het doel. Ook ben ik geen uitgaanstype.

Zin om samen iets uit te zoeken? Dan hoor ik graag van je!

Hoe denk je over een groepsrondreis west-amerika in September??? 22 dagen, zie mijn oproep!

Ik heb je een pb gestuurd :slight_smile:

Hoi! Al iets of iemand gevonden? Als van niet, ik heb interesse! Laat maar weten via een berichtje :slight_smile:

Ik heb je een pb gestuurd :slight_smile:

Hey Madeira misschien !

Heb je al eens gedacht aan een vrijwilligersproject in het buitenland? Je werkt samen met een internationale groep vrijwilligers en beleeft cultuur vanuit een heel ander perspectief dan als je ‘gewoon’ op reis gaat.

Kijk gerust eens hier: http://www.ibo-nederland.org/projecten/overzicht

Groetjes, Henny (van IBO-Nederland)