Hallo!
Ik ga januari 2009 naar Borneo (Kalimantan) voor 2 a 3 maanden en zoek een reisgenootje! Ik wil vooral de jungles bezoeken, en me verder gewoon laten leiden door het land.
Heb jij een voorliefde voor Indonesie en heb je reiservaring? Ben je ondernemend, relaxed, positief en flexibel? Wie weet kunnen we dan samen gaan! Ik wil een reisgenootje die, mocht het niet werken tussen ons :storm:, ook op eigen benen kan staan.
Mijn naam is Eline en ben 24 jaar. Ik heb al eens gereisd door Sumatra, Java en Bali maar wil nu de rest van het prachtige Indonesie ontdekken.
Mijn interesses gaan uit naar muziek, reizen, natuur, dieren, film en fotografie. Ik ben aardig, spontaan, flexibel en ondernemend.
Mocht ik geen reisgenootje vinden dan ga ik alleen, uit ervaring weet ik alleen nu dat je belevenissen delen met iemand naast je dubbel zo tof is.
Ik zie jullie reacties wel tegemoed!
Groeten,
Eline
Wat gaaf dat je daar naartoe gaat! Ik ben 2 maanden geleden een maandje naar Maleisie geweest. Heb toen het hele schiereiland en singapore gezien, maar wil zeker ook Borneo zien!!
Omdat ik net klaar ben met mijn studie en niet zo’n zin heb om een heel jaar te werken lag het ook in mijn planning om in januari eens lekker weg te gaan. Azie beviel mij zeer goed, dus als ik een leuk reismaatje ontmoet is dit zeker een optie. Heb zelf nog geen ervaring in Indonesie, maar heb begrepen dat nog wel wat primitiever is dan Maleisie.
Ik lees dat je vooral de jungle wil gaan bezoeken. Zit je te denken aan een zoveeldaagse jungletocht, of wil je gewoon zelf kleine tochten daar ondernemen? Ben je van plan te gaan duiken? Ik hou zelf van lekker bezig zijn. Wil zo veel mogelijk zien en meemaken en hou dus niet zo van dagen aan het stand liggen.
Ik zit op het moment al in Azie, ik werk momenteel in Maleisie en hiervoor heb ik twee maanden door Thailand gebackpackt. Wanneer mijn werk er hier opzit (begin december) vertrek ik naar Indonesie om daar 1-2 maand te backpacken, en van daaruit ga ik terug naar het ‘vaste land’ om langzaamaan mijn weg terug naar Nederland te zoeken (Ik ben van plan terug te gaan zonder vliegen).
Ik ben een paar jaar terug al een maandje op Sumatra, Java, Bali en Lombok geweest, en ik ben met name verliefd geworden op (de jungle van) Sumatra. Ik heb nog geen plan wanneer het gaat om Indonesie, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk mooie plekken zien.
Mocht je willen, kun je me altijd toevoegen op MSN; [EMAIL=“groteteen33@hotmail.com”]groteteen33@hotmail.com!