reisgenoot gezocht indonesie

Ik ben Lisanne en 20 jaar. Ik zou graag een reis door indonesie willen maken maar ik vind dit leuker om met iemand anders te doen. Zelf heb ik nog nooit een verre reis gemaakt en heb verder nog geen plannen gemaakt en ook nog geen datum gepland. Alles staat dus nog open. Wat ik graag wil doen in de vakantie is heel veel zien, foto’s maken, snorkelen en natuurlijk ook relaxen, het blijft vakantie. Ik zou graag 4 weken weg willen.

Hoi Lisanne,

Heb je al een idee wanneer je dit zou willen doen? Ik zit zelf voor mijn werk in nov en dec in India en heb daarna nog een kleine maand om rond te reizen. Ik zou dan graag naar bijvoorbeeld Indonesië gaan en hetzelfde doen wat jij wilt. Ik ben vorig jaar 4 weken naar Maleisië gegaan dus ik heb al een beetje ‘ervaring’ met reizen.

Ik ben een spontane sociale vrolijke jongen van 25 jaar.

Groetjes Dennis

Hoi Lysanne,

Mijn planning is om de laatste 2 weken van september en de eerste 2 weken van oktober die kant op te gaan. Het lijstje wat je opnoemde wat je wilde doen en zien kan ik me goed in vinden, al is surfen ook iets wat ik graag wil doen :-). Mocht het je iets lijken, laat dan maar weten. Groetjes Sander