Hallo,
Ik ben een 31 jarige vrouw uit Leuven (België) en zou graag in juni/juli weer een leuk tripje van 3 weken maken naar een avontuurlijke bestemming. Dit jaar zou ik het graag terug in de jungle gaan zoeken 
Omdat ik meestal minder toeristische bestemmingen verkies, gaat mijn eerste voorkeur naar Kalimantan (Borneo). Niet de meest evidente bestemming, maar een vriend van mij is hier al geweest en wilt zijn reisschema doorgeven. Dit zou een mooie basis kunnen vormen voor het maken van de reisplannen.
Alternatieven zouden kunnen zijn:
Maleisië
Madagascar
Costa Rica
Panama
Niceragua
etc
Het liefste zou ik met een groepje (max 4 owv praktische redenen) gaan, maar natuurlijk kunnen we met 2 ook vertrekken. Man of vrouw maakt niet uit. Leeftijd liefst tussen de 25 en de 45.
Laat gerust horen als je interesse hebt om mee te gaan!
Groetjes,
Ellen
Ellen, Ik las je oproepje en hoewel ik niet geheel aan je leeftijds voldoe, wil ik je wel een berichtje sturen.
Ben nl 59 en zeer reislustig. Dit keer ben ik van plan om een trip naar Indonesie te maken en wel naar de kleine sunda eilanden. Al hoewel ik ook uitdrukkelijk gekeken had naar Borneo. Mijn reis plannen zijn rond 30 mei weg te gaan en dan 3 weken daar te verblijven. Ik had in eerste instantie een organisatie op het oog die beide aan bieden. Mocht je het aanspreken hoor ik het wel.
Groetjes henk
Hallo Henk,
Bedankt voor je berichtje! We zijn momenteel met 2, maar er kunnen zeker nog een 2tal personen bij. Steven en ik zijn beiden 31 en uit Leuven. We denken eraan om op Kuala Lumpur te vliegen en terug vanuit Jakarta. De reis zal een combinatie zijn van Maleisisch en Indonesisch Borneo. We zijn momenteel ideetjes aan het uitschrijven en komen binnenkort nog eens samen om te kijken wat haalbaar is in 3 weken.
Reageer gerust naar Ellen.ons@gmail.com. Via mail lijkt het mij makkelijker 
Prettige dag nog!
Ellen
We zijn ondertussen al met zijn drieën, ook al leuk (voorlopig) reisschema opgesteld.
Het zou leuk zijn om nog 1 persoon erbij te hebben om mee te reizen.
Dus indien interesse neem gerust contact op.
Onze tickets zijn geboekt (en momenteel nog niet veel duurder geworden) 7 juni weg en 27 juni zijn we weer terug.