Maleisie -Borneo

Hallo,
Ik ben op zoek naar een reis partner m/v om naar Maleisie te gaan avontuur en strand vooral de natuur, en wandelen, maar ook wil ik Kuala Lumpur , Penang en Langkawi, in 3 weken wil ik deze reis afleggen, alleen is niet leuk,
de periode van vertrek is flexibel, planning is bespreekbaar.
Ik ben een vrouw ( single ) 55 jaar en van goed niveau, ( mbo + )
eerder dit jaar in Azie Thailand, mijn wens is om Maleisie en Borneo deze zomer te bezoeken met een gelijkgestemde reisgenoot,
Ik ben woonachtig in Maastricht

Alle reakties zijn welkom en je krijgt altijd antwoord terug
bebelle@xs4all.nl

Hallo Giesje, ik vraag me af waarom je maleisië in drie weken wilt doen terwijl je er als toerist 3 maanden mag verblijven.

Vr. groet.

Hallo.

Ik wil ook wel langer blijven, als de mogelijkheden er zijn, maar ik heb geen geld om 3 maanden rond te reizen, of ik moet daar kunnen gaan werken om de kost te verdienen, thuis moet ik ook alles doorbetalen.Snap je, of ik moet mijn huisje kunnen onderverhuren, maar dat mag niet van de woning vereniging
ik heb geen werk, dus ik zou wel zeker 3 maanden weg kunnen gaan, maar ik zoek een reisgenoot,omdat ik niet alleen wil reizen.
Ik was 6 weken in Thailand alleen gaan rondtrekken. het avontuur en de natuur trekken mij heel erg in Maleisie en Borneo

Vr.Groet Giesje