3 Weken Maleisie - Borneo HELP!

Hey allemaal, :dag:

Ik en mijn vriend vertrekken 1juni naar maleisie voor 3 weken.
We willen veel zien en doen dus dachten aan dit schema. Ik ben al weken aan het zoeken, lezen en puzzelen! er is zoveel te doen en we hebben jammer genoeg maar 3 weekjes.
Kunnen jullie me helpen, is deze planning haalbaar?

dag1: vertrek brussel
dag2: Aankomst KL op de middag
dag3: KL
Dag 3: Kuala Lumpur
Dag 4: Kuala Lumpur, vertrek Sandakan
Dag 5: Sepilok Oerang oetans
Dag 6: Kinabetangan wildlife
Dag 7: Kinabetangan wildlife
Dag 8: Sandakan – Kuala lumpur –Langkawi
Dag 9: Langkawi
Dag10: Langkawi
Dag 11: Langkawi – Penang
Dag 11: Penang
Dag 12: Cameron highlands
Dag 13: Cameron highlands
Dag 14: Taman negara
Dag 15: Taman negara
Dag 16: Taman negara - perhentian
Dag 17: perhentian
Dag 18: perhentian
Dag 19: perhentian
Dag 20: Perhentian – Kuala Lumpur – vertrek
Dag 21: aankomst zaventem

Alle lange verplaatsingen zouden we doen met goedkope vluchten op tijd te besparen.
Iemand nog mooie aanvullende plekjes, natuur, jungle, watervallen, stranden?

Groetjes
Anouk

Hallo, lijkt me haalbaar, maar zal vermoedelijk reizen worden in rush tempo. Waarom niet enkel Maleisisch Borneo. Je kan gerust je reistijd vullen in Sabah en Sarawak. Zie www.the-perfect-trip.reismee.nl groetjes

Via Wereldwijzer app

Wij hebben West Maleisië in 1 week kunnen doen, zonder haast (daarbij wel een autootje gehuurd)
Wij zijn begonnen in Kuala Lumpur, de volgende ochtend direct doorgereisd naar de Cameron Highlands. De dag erna zijn we doorgereisd naar Ipoh om vervolgens naar Penang te gaan. 2 dagen zijn we in Penang gebleven en daarna nog 3 dagen in Langkawi.
Daarna zijn we naar Kuching gevlogen (2 dagen: 1 dag Oerang Oetang Centre, 1 dag Bako National Park) en daarna naar Kota Kinabalu (2 dagen; alleen een cultural village gezien) Helaas vanuit daar vertrokken naar de Filipijnen i.v.m. vele regen.

Denk dat je iig wel voldoende hebt aan 2 dagen Cameron Highlands en 2 dagen Penang (kun je bijv. naar Penang Hill en Kek Lok Si) Houd er wel rekening mee dat je met de boot moet vanaf Langkawi naar Penang en dat dat wel even kan duren.

Mocht je nog meer willen weten over Maleisie laat maar weten.