Reisgenootje gezocht voor Cuba, midden of Zuid-Amerika of Thailand

Hallo mensen,

Ik heb besloten om ontslag te nemen op m’n werk en vanaf september weer te gaan studeren! En nu ben ik ineens van half juni tot begin september vrij!! Het lijkt me erg leuk om in die periode lekker weg te gaan. Vriendinnetjes gaan allemaal met hun vriendjes op vakantie, hebben geen geld of kunnen niet langer dan drie weken weg. Daarom ben ik op zoek naar een reisgenootje. Ik zou graag maximaal een maand of twee weg willen, zodat ik nog wel een paar weken thuis ben voordat ik aan m’n studie begin. Ik zou graag naar Cuba of midden-Amerika willen. Maar Thailand en Cambodja staat ook nog op m’n verlanglijstje. Als ik niemand kan vinden, ga ik denk ik alleen naar Costa Rica om daar een paar weken een cursus Spaans te gaan doen en dan hopelijk daar iemand te ontmoeten met wie ik nog wat kan reizen. Maar dan moet ik mezelf nog wel heel veel moed inspreken, want eigenlijk vind ik dat best erg eng! Ik ben trouwens 24 jaar en woon in Utrecht.

Groetjes van Danielle

Hai
Ik ben ook op zoek naar gezellige reisgenotes!! Mijn naam is Elsa en ik ben 23 jaar. Ik werk op schiphol en studeer ernaast.
Ik heb mn ticket voor Thailand al geboekt. 07 aug tot 08 sep. Ik heb nog een ticket die ik kan doorverkopen voor 635 euro aangezien mijn beste vriendin niet mee kan! De ticket is echt goedkoop en we vliegen met LTU.
Ik ben op zoek naar een gezellige meid met wie ik een maand door Thailand kan trekken!
Stuur me een mailtje of voeg me toe op msn mocht je interesse hebben!
[EMAIL=“emdcr@hotmail.com”]emdcr@hotmail.com

Groetjes
Elsa

hoi Danielle,

ik heb zelf ook plannen om naar het buitenland te gaan voor ong. maandje of wat langer. Het liefst zou ik naar Thailand/ Cambodja willen. Ik heb al wel eerdere ervaringen met reizen naar het buitenland, o.a. Kameroen.
Ben trouwens 22, en net afgestudeerd HBO-V.
Graag hoor ik wat van je.
Mijn email: [EMAIL=“suuszie@hotmail.com”]suuszie@hotmail.com
Groetjes Suzanne