Wie wil er in augustus met mij op reis??? Ik wil bij Djoser een reis boeken naar bv Cuba, Thailand, Egypte of iets in die richting. Helaas kan ik vanwege mijn vakantie maar ongeveer 15 dagen weg. Ben 22 jaar (tegen die tijd bijna 23) en werk als juf op een basisschool. Ik ben iemand die houd van zon, zee, strand, natuur, cultuur… Van alles dus voor een perfecte vakantie!
Lijkt dit je wat, stuur dan een mailtje naar me.
Groetjes, Ellen
hoi,
Net als jij lijkt het mij onwijs leuk om een keer naar Cuba te gaan!!! Heb tot nu toe alleen nog niemand gevonden die dat ook daadwerkelijk wil/kan gaan ondernemen!
Zal me even voorstellen mijn naam is Brigit en ik ben 23 jaar. Ik werk op een reisburo dus bij djoser zal ik mijn reis niet boeken, omdat ik natuurlijk bij andere touroperators veel meer korting krijg. ( als je met mij op reis gaat profiteer jij daar natuurlijk ook van!)
Maar het gaat mij er vooral om dat ik een leuke reisgenoot vind met de zelfde intreses als mij. Iemand die gezellig is het ook leuk vind om wat te zien en natuurlijk ook van het strand houdt!
Dus als je het wat lijkt mail me dan even! Groetjes Brigit.
Ik ben zelf 2 keer in Cuba op vakantie geweest. Eenmaal met een gehuurde auto, en het jaar daarna ben ik met de fiets door Cuba getrokken. Een prachtig land, heerlijke salsa muziek, maar het is de laatste jaren wel heel erg duur geworden. Ik zou zelf Thailand aanraden. Daar ben ik de afgelopen 2 jaar met de fiets door heen getrokken. En Laos, maar dat is eigenlijk weer totaal anders als Thailand. Qua natuur, en cultuur is het in Thailand nog veel en veel mooier dan in Cuba.
Als jullie informatie nodig hebben van Cuba of Thailand/Laos dan moet je me maar een mailtje sturen.
Groeten Sjors.
Ik ben van plan deze zomer naar cuba te gaan. Ik ben : 26, belg, communist, avonturier (heb al bolivia, venezuela, kroatie,… gedaan) en wil graag het land van de revolutie eens zien…
als iemand geïnteresseerd is om mee te gaan: laat het weten!
groeten,
el maximo lider
fidel
Hoi Ellen,
Ik las je berichtje op het forum!
En dat sprak me aan, nou is dat een tijdje geleden dus weet niet of je intussen al wat geboekt hebt?
IK ga deze zomer naar Thailand toe met een reis van Fox.
http://www.fox.nl/single/package/programsi…?packageid=1814
Heb ook al meerdere mensen zo leren kennen die ook die reis gaan maken, dus zal het leuk zijn als jij ook meegaat. Zijn allemaal onze leeftijd. Ook ik houd van strand, cultuur en natuur. En volgens mij kunnen we dat in die reis heel goed terug vinden. Nou ik hoop dat het jou ook wat lijkt. En dat je dan misschien mee gaat. Ik heb zelf nog niet geboekt, maar ga dat wel al snel doen.
Hoop nog wat van je te horen!
Groetjes Wendy
Hoi brigit,
ik weet niet of je deze thread nog volgt, maar mocht je zin hebben om over een week ofzo naar cuba te gaan, kijk dan even naar mijn post op het forum (onder het kopje Last Minute Cuba).
Je emailbutton deed het niet, vandaar dit berichtje…
Originally posted by brigit@12-02-2003, 15:20:43
** hoi,
Net als jij lijkt het mij onwijs leuk om een keer naar Cuba te gaan!!! Heb tot nu toe alleen nog niemand gevonden die dat ook daadwerkelijk wil/kan gaan ondernemen!
Zal me even voorstellen mijn naam is Brigit en ik ben 23 jaar. Ik werk op een reisburo dus bij djoser zal ik mijn reis niet boeken, omdat ik natuurlijk bij andere touroperators veel meer korting krijg. ( als je met mij op reis gaat profiteer jij daar natuurlijk ook van!)
Maar het gaat mij er vooral om dat ik een leuke reisgenoot vind met de zelfde intreses als mij. Iemand die gezellig is het ook leuk vind om wat te zien en natuurlijk ook van het strand houdt!
Dus als je het wat lijkt mail me dan even! Groetjes Brigit. **
Hoi Brigit, Ik ben een studente van 23 jaar en ik wil graag naar Cuba. Waarschijnlijk 1 a 2 weken in september en ik ben op zoek naar een reisgenote van ongeveer dezelfde leeftijd die ook van dansen (salsa) houdt. Ik wil namelijk niet met een groepsreis mee, maar helemaal alleen dat hoeft ook weer niet! Als je nog serieuze plannen hebt, of als je al naar Cuba bent geweest in de tussentijd, dan hoor ik het graag! Groetjes Sarah