Hey,
Ik ben Joris (26, vrijgezel, Oost-vlaanderen [Voorlopig nog altijd in België, lol] , niet roker, Procesoperator in de Chemie, Diploma H.O. Chemie, geen uitgaanstype, nieuwsgierig en leergierig type, gemiddeld sportief) en ik heb anderhalve maand verlof gepland van begin October tot half November.
Vorig jaar ben ik echt wel te laat beginnen zoeken (zie mijn vorige topic) en dit jaar wil ik die fout dus niet meer maken. Daarom heb ik zelf al geruime tijd wat contacten proberen maken maar helaas is het nogal moeilijk om qua reisplannen en -periode overeen te komen of uberhaupt een antwoord te krijgen.
Vandaar dat ik hier dus deze topic start om een eventuele twijfela(a)r(es) over de streep te trekken. ![]()
Ik ben van plan om in die periode terug te gaan naar Chili, waar ik vorig jaar samen met 3 andere mensen al geweest ben. Verder ook een stuk Peru en indien mogelijk Paaseiland.
Voor het soort vakantie: Nadruk ligt op de nationale parken en wat er in de natuur te zien/te fotograferen is, dus een rugzakvakantie. Tent gaat mee voor Torres Del Paine en voor in noodgevallen, maar ter plaatse zijn er altijd wel hostels of pensionnetjes te vinden.
Ik zoek dus iemand om mee te gaan en desnoods maar voor een gedeelte samen te reizen. We zien wel als we eens onze reisplannen naast elkaar leggen. Alleen gaan is voor mij geen probleem, maar met 2 is het natuurlijk handiger, leuker en veiliger dan elk apart.
Van vorig jaar heb ik al een compleet reisschema opgesteld, doch ik ga er niet meer verder aan sleutelen omdat dit natuurlijk samen moet worden aangepast hé, dus dat zien we wel als er interesse is.
De ideale reisgeno(o)t(e) is van mijn leeftijdscategorie, vertaler-tolk Spaans ;-), avontuurlijk aangelegd en lichtjes sportief. Uiteraard is dit niet bindend en wil ik daar zeker van afwijken, dus vragen staat altijd vrij.
Wat heb ik te bieden?: een goede tent (die draag ik wel) en kookgerief, plaatselijke ervaring van mijn vorige reis in Chili en kampeerervaring van mijn trektocht in Finland, een nog altijd groeiende basis Spaans, brede algemene kennis gekoppeld aan genoeg vreemde hersenkronkels en interesses zodat er altijd wel iets is om over te praten ;-), en een (internationaal) rijbewijs voor het geval dat.
Uiteraard kan en wil ik veel meer vragen beantwoorden over wat je best meeneemt, wat er daar wel en niet te vinden is, waar je op moet letten, etc …
Dus als je jezelf in bovenstaand plaatje wel ziet passen, neem dan gerust contact op met mij via PM of op boemstoel A’penstaartje Hotmail dott com
Als het past, dan wil ik zeker eens afspreken ergens op en terrasje (ik ben tot eind Juli in verlof) om onze reisplannen naast elkaar te leggen en als we het allebei een beetje zien zitten dan gaan we samen op pad.
tot binnenkort!
Joris