Reisgenootje gezocht voor 3/9 tem 19/9

Hallowa (toekomstige) reisgenoten,

Ik ben Daph, oftewel volluit Daphny, en op zoek naar reisgenootjes voor de periode van week 35 tot en met wk 37. Ik ben 24 jaartjes jong en erg reislustig. Mijn reis van 5 maanden naar Ghana is alweer veel te lang geleden en begin nu last te krijgen van reis-kriebels…Mijn koffer ligt de laatste tijd ook onrustig in mijn kast en ik geloof dat die er ook wel aan toe is om weer wat buitenlucht te krijgen.
Mijn ideale reis is niet te veel plannen en gewoon gaan, helaas zit ik wel vast aan een tijdsperiode maar goed dat mag de pret niet drukken :D.
Landen die mij erg aanspreken zijn: Schotland, Noorwegen, Argentinië, Mexico, Antarctica (;)) blijft een droom…Verder Ierland, Tanzania, Kenia, Afrika, Japan, Chilli, Galapagos-eilanden, andere landen zijn ook bespreekbaar!
Wat ik zoal doe tijdens vakantie? Rondreizen, op zijn tijd lekker relaxen en contact leggen met de lokale bevolking. En niet te vergeten af en toe ook nog actie ondernemen, denk aan: Abseilen of bunjee jumpen etc.

Spreekt dit je aan, en ben je beschikbaar in die periode?
Laat dan snel wat van je horen!
groetjes Daph

Hoi Daphny,

Ik zat net je berichtje te lezen op de site, en het sprak me erg aan moet ik zeggen.
De landen die je noemt, daar wil ik ook nog graag heen.
Ik zit met scandinavie in m’n kop, dus mik ik op Noorwegen. Maar Mexico lijkt me ook erg leuk.

De weken die je noemt komen mij ook erg goed uit.

Ik ben trouwens een jongen, uit het zuiden van Nederland van 25 jaar. Ook wel goed om te weten dacht ik zo.

Als je nog niemand hebt gevonden dan hoor ik het graag.
Misschien kunnen we ook een keer praten op msn, voor meer duidelijkheid.

Groetjes,
Tom