Mijn naam is Eva en ik ben 32 jaar oud. Ik ben van plan om in september 2016 2 of 3 weken door Thailand te gaan reizen. Ik zou dit graag met een vrouwelijk reismaatje (27-37 jaar) doen. Zoek je ook een reismaatje en denk je dit met mij te zien zitten, stuur dan een berichtje!
Ik ben Cornelia en ben 38 jaar (val dus net buiten je criteria…), maar ik reageer toch op je berichtje omdat Thailand zelf ook op mijn verlanglijstje staat. Ik heb zelf drie reizen zelfstandig met een reisgenootje gemaakt naar Argentinië, India en Chili. Verder heb ik vele groepsreizen gemaakt maar daar mis ik toch de individuele vrijheid. Vandaar dat ik ook op zoek ben naar een reisgenootje. Wat zou jij graag willen zien en doen in Thailand? Ik ben benieuwd!
Hi Eva,
Ik ben 32 en na vier jaar samen reizen, wil ik dit jaar alleen op pad. Alleen de stap is soms nog te groot[emoji4]. Een groepsreis is denk ik niet mijn ding. Ik ga liever wat later in het jaar, maar ben nergens aan gebonden. Hoor graag wat je plannen zijn…
Groetjes Annet
Op het moment ben ik al in gesprek met de persoon in de berichten boven je over een reis samen. Mocht dat uiteindelijk tot niets worden, dan bericht ik je over mijn plannen.
Ben je nog steeds van plan om te gaan? Ik ga dit jaar in juli naar Thailand, ben van plan om 2 tot 3 weken te gaan. Wil beginnen in Bangkok en daarna graag het binnenland in om vervolgens te eindigen op de eilanden. Plannen zijn echter wel flexibel alleen reisperiode juli niet.
Groetjes Misha
Hoi Misha,
De plannen zijn er nog steeds ja:)
Alleen ga ik liever in oktober/november.
Mocht je ideeën/plannen willen uitwisselen, stuur een privé berichtje. Lijkt mij leuk!