Reisgenootje gezocht Thailand eind januari

Hi allemaal,

Ik ben Esther en ik ben 30 jr. Eind januari wil ik 3 weken naar Thailand om daar rond te trekken. Het lijkt me leuk om te reizen met een gezellige meid. Natuurlijke om heeeele mooie dingen zien maar ook lekker een keer stappen!

Wie heeft er zin om mee te gaan? :zon02::zon02::zon02:

Ha Esther,
mijn naam is Ilse, 25 jaar en ben al op reis in zuidoost azie. Ik zit nu in Laos en verwacht eind januari naar Thailand te gaan. Het lijkt me zeker leuk samen te reizen, dus als je geinteresseerd bent stuur dan ff een mailje, dan kunnen we het verder bespreken!

Groetjes Ilse

He,
Ik ben Veerle (24j) en kom 21 januari toe in Bangkok, daarna maandje Thailand verkennen (nog geen idee welke richting eerst) voor ik naar Laos en Cambodja ga. Als we eens ergens in elkaar buurt zouden belanden, zou eens afspreken wel fijn zijn!

Groetjes, Veerle x

Hi Esther,

Leuk dat je ook naar Thailand ga. Ik ben Francoise en 31 jaar, ik ga 29 januari naar Thailand voor 3 weken, dus… leuk idee!
Wanneer ga jij?

hoi Roos,

Bij mij is het e.e.a. gewijzigd. Ik wil 21 febr. vertrekken, vind je het leuk om dan mee te gaan?

Groetjes,
Esther

Hi Ilse,

mijn plannen zijn gewijzigd en ga nu waarschijnlijk 21 febr of 28 febr. weg, tot wanneer ben jij in Thailand?

Groetjes,
Esther

Hi allemaal,

Mijn plannen zijn gewijzigd, ik wil 21 febr. of 28 febr. vertrekken. Welke leuke meid heeft er zin om mee te gaan!? :zon02:

Groetjes,
Esther

Wel… ik zit in Bangkok vanaf 21 februari (morgen vertrekken dus, brr het kriebelt al)
Als je daar ook zit en eens wil afspreken, geef je maar een seintje, zou fijn zijn!
Ik blijf minstens een week in Bangkok en heb overigens nog geen vaste plannen gemaakt.

Groetjes en misschien tot ziens? Veerle

Hi Veerle,

Ik ga pas 21 febr. volgende maand dus. Jij gaat morgen al, spannend hoor! Heeeel veel plezier!

Groetjes,
Esther

Hehe, oeps, mijn gedachten zijn duidelijk niet meer hier :slight_smile:

Hihi… op naar Thailand! Geniet ervan…