Reisgenoot / Backpack buddy gezocht, 25 dagen september 2014 voor rondreis Thailand

Lieve allemaal,

Ik ben van plan om 1 september t/m 25 september door Thailand te reizen. Echter vind ik het wel spannend om alleen te vertrekken. Wie heeft er zin om de eerste weken (en als het klikt langer) met mij op te trekken in Thailand?

Ik ben 21 jaar en net afgestudeerd, en zou graag nog willen reizen voordat ik in oktober aan de slag ga.

Laat een berichtje achter indien je interesse hebt!

Liefs,
Katja

Up

Via Wereldwijzer app

Hoihoi

Ik ben hester24 jaar en zit nu in Laos. Vorige week ben ik gevlogen naar Bangkok en na Laos ga ik naar Zuid Thailand en daarna staat alles open:) misschien leuk om te meeten?

Groetjes hester

• Updated - - -

Hoihoi

Ik ben hester24 jaar en zit nu in Laos. Vorige week ben ik gevlogen naar Bangkok en na Laos ga ik naar Zuid Thailand en daarna staat alles open:) misschien leuk om te meeten?

Groetjes hester

hii Hester ik heb je op Facebook al een berichtje gestuurd :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@fieloke ik kan jou geen privé bericht sturen, je mailbox is vol? Hopelijk lees je dit:

Hi!
Ik heb nog geen concrete plannen, wel paar steden en gebieden die ik wil zien, eigenlijk zoveel mogelijk, maar weet niet precies hoe of wat! En jij? Wat is je volledige naam, dan kunnen we misschien op Facebook chatten?
Liefs Katja

Via Wereldwijzer app