3/4 weken richting Azië

Hallo mijn naam is Esther en ben momenteel 23 jaar. Ik wil heel graag wat meer van de wereld zien en sta open voor alles. Mijn eigen droom is eigenlijk Thailand maar zou ook wel willen afwijken naar Cambodja en Vietnam! Thailand spreekt me erg aan omdat het eigenlijk alles heeft wat ik zoek in een maandje er tussen uit, cultuur, zon zee strand , tempels , regen woud voor wat avontuur maar vooral de mooie witte zand stranden en de geweldige foolmoon party’s.
Dit zou ik graag met iemand willen doen, omdat ik al een poging heb gedaan alleen naar Australië te gaan maar dat ging niet helemaal volgens plan en zou graag daarom met iemand willen gaan.
Lijkt het iemand wat, laat graag wat van je horen. Voel jezelf niet bezwaard om een berichtje te sturen :slight_smile:

Hoi Esther!

Wanneer zou je graag willen gaan? Ik ben ook op zoek naar een reismaatje, mijn reis gaat wat langer duren maar alleen al iemand om mee te starten zou ik al top vinden! Ik wil graag beginnen in Thailand. Ik wil ook vooral richting het zuiden.
Ik ben 22 jaar en woonachtig in Naaldwijk.

Groetjes Mariska

Beste Esther (en Mariska),

Ook ik ben benieuwd wanneer je eventueel een reis naar Thailand op de planning hebt? Ik ben Eline, 23 jaar en wil in november graag ruim 3 weken door Thailand reizen. Ongeveer vanaf 7 november tot eind november waarbij ik de laatste dagen wil verblijven op de eilanden. Het liefst met de Full Moon Party welke op 25 november wordt gehouden. :slight_smile: Ik heb de reis welke ik zou willen doen al aardig uitgestippeld maar de drempel om deze ook alleen te gaan doen is nog altijd hoog…

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groetjes,

Eline

Hoi Esther en Eline,

Ik zelf wil een maand blijven in Thailand! Eigenlijk eind oktober tot eind november. En ook ik wil heeeel graag weer naar de full moon party! Ik ben er al een keer geweest en ik vond het geweldig. Zelf wil ik ook graag weer naar Phuket, Koh phiphi (het mooiste eiland van allemaal) maar ook nieuwe eilandjes bezoeken zoals koh samui en koh tao.

Een vriend van mij is daar eind okt. En met hem kan ik een tijdje mee reizen. Maar hij zal ook weer vertrekken voor de full moon. Dus het lijkt mij supergaaf om jullie daar te ontmoeten en misschien samen eilandhoppen. Of misschien toch samen te reizen vanaf het begin. Ik ben benieuwd naar jullie tijdsplanning die drie weken.

Het lijkt mij superleuk om in ieder geval even in contact te komen!

Groetjes Mariska

Hoi Esther,

Ik zie geen data wanneer je gaat. Ik zit vanaf 20 december in Thailand en ga backpacken. Ik wil vanaf het noorden via Laos richting Cambodja en misschien een stukje Vietnam. Indien mijn planning het toelaat ga ik naar de fullmoonparty en wat relaxen op de eilandjes in het zuiden.

Het lijkt me leuk om voor mijn vertrek wat contact met landgenoten te hebben om de kerst en nieuwjaar mee door te brengen. Ook wil ik nieuwe mensen ontmoeten en reizen met wie het klikt naar waar het goed voelt.

Laat wat horen als je wat meer weet over je planning en het je leuk lijkt me te kennen.

Groetjes.

Hoi ik vertrek midden/eind november naar Thailand/Cambodja. De full moon party 25 november wil ik zeker niet missen, dus moesten hier nog mensen zijn, om deels samen te reizen moest de route min of meer overeenstemmen kunnen we alvast contact houden.

Ik hoor het wel!

Grts