Hoi!
Mijn naam is Oane (25 jaar) en ben van plan om in maart 2014 een half jaar te gaan reizen richting Azië en Oceanië.
Ik heb verder nog geen concrete plannen, maar zou het leuk vinden om deze ervaring (of een gedeelte evt.) te delen met een leuk reisgenootje! 
Het lijkt mij sowieso leuk om de reis te combineren met vrijwilligerswerk dit zal dan sowieso iets met natuur of dieren worden.
Spreekt jou dit aan? Laat dan gerust een berichtje achter op stuur mij een privébericht en dan kunnen wij eens kijken of onze plannen en ideeën overeenkomen. 
Groetjes!
Update:
Ik heb helaas een tijdje terug te horen gekregen dat ik geen contractverlenging kreeg t/m februari, dus werd ik helaas gedwongen bovenstaande plannen aan te passen. Ik heb na lang wikken en wegen besloten om toch door te gaan met mijn droomreis.
Omdat ik nu alle tijd om handen heb ben ik van plan eerder weg te gaan en in Australië te beginnen en daar al vrij snel werk te gaan zoeken voor een bepaalde tijd, zodat ik daarna genoeg budget heb om te kunnen gaan genieten van waar ik dan ook maar zin in heb!
Ik zou het fijn vinden om de eerste stappen samen met iemand te kunnen ondernemen. Heb jij dezelfde plannen, ben jij van plan rond december/januari te vertrekken en lijkt het jou ook fijn om de eerste stappen van de reis niet alleen te hoeven doen? Stuur mij gerust een berichtje dan en wie weet klikt het.
Groetjes Oane