Hoi allemaal,
Als alles goed gaat krijg ik in juni mijn MBO toerisme diploma. Ik heb niet voor niets toerisme gestudeerd, ik wil nu ook graag wat van de wereld zien!
Vanaf augustus/september (oktober kan ook nog) wil ik daarom voor een aantal maanden (6 maanden ongeveer) door Australie of US/Mexico of Canada trekken. Dit zijn op dit moment de landen waar ik graag heen zou willen voor een aantal maanden. Dus als er iemand is die ook graag met mij naar een van deze landen wil, laat wat van je horen!
Mijn plan is om daar een auto te kopen en alles op gemak te bekijken. Ik wil geen vast reisschema hebben. Als een plaats bevalt kunnen we er net zo lang blijven als we willen. Maar ik wil natuurlijk wel veel zien.
Verder low budget, en af en toe misschien wat geld verdienen ergens. Verder nog kort iets over mijzelf; Ik ben Rianne, 21 jaar (tegen die tijd 22), Ik ben een rustige meid die cultuur, natuur en avontuur zoekt.
Als je meer wilt weten, stuur mij gerust een mail! Anders wordt dit wel een beetje erg lang…
[EMAIL=“rianne_kierkels@hotmail.com”]rianne_kierkels@hotmail.com