Reisgenootje gezocht: Indonesië januari 2016

Hoi allemaal,

Mijn naam is Sharona en ik ben 21 jaar. Ik heb HBO Verpleegkunde gestudeerd en doe nu het selectietraject voor Orthopedagogiek aan de Universiteit Utrecht. In januari ben ik een maandje vrij en ik zou hier graag gebruik van willen maken door te gaan reizen!! Tijdens de HBO-V ben ik voor 4 maanden naar Zuid-Afrika geweest en sindsdien wil ik alleen maar meer zien. Indonesië trekt mij momenteel heel erg. Ik zou met een vriendin gaan maar helaas is er bij haar wat tussen gekomen. Dus nu sta ik er alleen voor. Op zich zie ik dat als een uitdaging, maar ergens zou ik het ook wel erg fijn vinden als ik met een nieuwe reisbuddy die kant op kan gaan zodat ik deze gezonde spanning kan delen. Ik zou graag een paar eilanden willen pakken, zoals Bali, Gili (evt. Lombok) en Java. Mijn reisdoelen zijn zowel zoveel mogelijk zien als zo goed mogelijk ontspannen! Culturele uitstapjes, lekker genieten op het strand, sportieve activiteiten en leuke feestjes: ik ben er helemaal voor in. Het liefst ga ik begin januari weg tot en met eind januari/begin februari. Wanneer er mensen zijn die zich in mijn verhaal herkennen, hoor ik dit graag :-). Wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen. Bij voorkeur iemand in dezelfde leeftijdsklasse.

Groetjes Sharona