Reisgenootje gezocht Europa juli 2008

Hallo mijn naam is Jeanine en sinds 30 april 2007 single na een relatie van 4,5 jaar. En aangezien ik niemand heb om mee op vakantie te gaan probeer ik het op deze manier. Ik ben 35 jaar en heb 1 juli vakantie. Wil in Europa blijven maar wel een vliegreis. Wil dit jaar wel een zon vakantie en lekker stappen en op terrasje zitten.
Als je denkt dat het je ook wat lijkt om met mij mee te gaan reageer dan.

X Jeanine

ja ik wil ook in europa blijven!!!
maar ben wel een stuk jonger dan jouw;)
ben 21…
ik zat te denken aan griekenland spanje of italie
laat maar weten of je intresse heb… je kan ook mailen
dit is me mail: i.wish.you.where.here@hotmail.com

groeten ron

ik ga naar montenegro zin om mee te [EMAIL=“gaan??denmeyke@hotmail.com”]gaan??denmeyke@hotmail.com

Hoi Sjaantje,

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Hoi Sjaantje,

Ik heb nog geen vakantie opgegeven op mijn werk, dus kan nog alle kanten op. Ik ben net als jij ook op zoek naar iemand om gezellig mee op vakantie te gaan, en heb hetzelfde idee over vakantie als jij… lekker genieten van de zon, en lekker s’avonds stappen. Ik ben 42 jaar. Had je al een bestemming in gedachten? Hoor graag van je!

groetjes Ellen

Hoi saantje/Ellen,

Ik wil eind juni naar spanje of italie. individueel op vakantie,eigen gangtje heeft z`n leuke kanten maar zo af en toe een terrasje pikken of ff stappen is soms minder leuk. Hebben jullie inmiddels al een doel voor ogen? Ik ben 43jaar.

Groetjes Gina

hai Gina,

Hoi Gina,

Ik heb nog niets van Saantje gehoord.Maar ik heb nog niet een speciaal doel voor ogen, spanje of griekenland …en inderdaad, met zijn tweeen of drieeen is het veel gezelliger.Waar woon je Gina? Misschien wel eens leuk om af te spreken, moet toch ook een beetje klikken.

groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Lijkt me zeker wel een goed idee elkaar een beetje leren kennen(misschien heb jij ook enig idee)te zien of er een klik is. Ik woon in Rotterdam,hoop dat we een beetje in de buurt wonen.

Groetjes,Gina

hallo,

ik heb geen vaste datum om verlof te nemen en kan er zoveel nemen als ik wil… ik ben namelijk zelfstandig en niet gebonden…

ik zoek ook nog mensen die samen met mij willen vertrekken richting Spanje of Balearen om te zonnen, genieten, toch stukje cultuur mee te pikken, sporten, uitgaan…

Wie is geinteresseerd?

ik ga wel enkel met het vliegtuig.

tot hoors

groeten

Freek

Hallo
Ik ben de eerste 2 weken van septmeber vrij, zit aan kreta te denken.
Interesse?

@ Gina,
Ik woon ook in rotterdam :slight_smile: Ik ben een vouw van 32 jaar en zou het liefste een weekje naar turkije gaan; overdag lekker zonnen op het strand, een beetje marktjes afstrentelen of een boottocht/jeeptocht en dan lekker omkleden en tutten terasje roseetje, beetje flirten gewoon lekker vakantie vieren!
Ik hoor graag van diegene die nog een maatje zoekt :wink:

Hallo Asha,

Ik weet niet wanneer je weg wilt, maar ik zit van 20 mei tot 1 juni (in eentje) in hotel Linda 4* in Side. Zie http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5 Heb een 1 pk geboekt.
Misschien zin om snel je koffers te pakken en ook daarheen te gaan?
Want jouw idee over vakantie vieren spreekt me wel aan, haha.

Sjerevé!

Groetjes, Nagiha (Leiden, 40, v)
[EMAIL=“naswag2@veratel.nl”]naswag2@veratel.nl

Ai:crybaby: wat ontzettend jammer! Ik heb gekeken op de site en vind het een leuk hotel maar ik kan pas in juni ( de laatste twee weken van juni en de eerste van juli) Nou meid, een hele fijne vakantie toegewenst!!!