ik had een hele mooie tekst, maar die is veeeeeeeeeeeel langer als 2000 tekens. jammer!
in t kort
-mn relatie is net uit na 9 jaar
-ben erg verdrietig
-wil wel weg deze zomer
-reizen is mn passie
-ik heb nog geen bestemming, misschien de groepsreis van fox naar china
http://www.singlemaarnietalleen.nl/reis/dataprijzen.asp?affid=9116&packageid=2967
-
over mij: ben 26 jaar. Ik woon sindskort op mezelf in Duiven. Ik ben een eerlijk, betrouwbaar en zorgzaam persoon. Ik ben op zoek naar mensen die iemand niet meteen veroordelen. Ik loop momenteel nog met psychische problemen (door o.a. een pestperiode op de middelbare school), en ik zou het heel fijn vinden als iemand me daar niet op afrekent. Ik ben vrij serieus, maar als ik me bij iemand op mn gemak voel kan ik ook heel makkelijk praten en lol hebben.
Ik kan intens genieten van reizen. -
over wat ik zoek in een reisgenootje:
Ik zoek iemand die mee wil de volgende periode:
OF tussen 25 juli en 18 aug. een aantal weken
OF 18 juli tussen 11 aug. een aantal weken.
- Iemand van 23-30 jaar
- Een vrouwelijk persoon
- Iemand die niet op zoek is naar one-night stands, elke nacht uitgaan, drugs etc. Samen uit samen thuis!
- Iemand die het ok vind dat als 1 van ons behoefte heeft aan eventjes alleen een middagje, dat dat dan ook moet kunnen.
- Iemand die verantwoordelijkheidsgevoel heeft
- Het liefst iemand met ervaring in reizen naar landen buiten Europa
- Iemand die er voor me kan/wil zijn als ik t ff moeilijk heb en omgekeerd ben ik er natuurlijk ook voor haar!!! (t wordt geen drama-reis hoor, maar natuurlijk zal ik moeilijke momenten hebben)
- And last but not least: Iemand die ook véél van reizen houdt.
en iemand die op korte termijn enthousiast wil meezoeken!
wie o wie? mail me maar!
hopelijk tot ziens!groetjes jessica