Reisgenootje gezocht Azie, Australie, NZ begin 2015

Hi!
Mijn naam is Robin (dame), 27 jaar oud en het is nu eindelijk tijd dat ik ga reizen! Dit plan zit al jaren in mijn hoofd en het is er nooit van gekomen. Ik heb zelf nog geen concreet plan wat ik echt heel erg graag wil zien, kan me aanpassen. Mijn idee is om te starten in Thailand gewoon om dat het mooi is en heel gemakkelijk te bereizen.

Even over mezelf… Ben een heel ondernemend typ, wil altijd dingen doen en niets is mij te veel. In het weekend ben ik altijd op pad en doe ik in de zomer veel dansjes op festivals. Houd van gezellig met mijn vriendinnen en vrienden zijn. Avond vol te kletsen of gekke dingen te doen. Ben al een tijd trouw aan het werk bij een bedrijf, maar het is tijd voor meer uitdaging en dit wil ik vinden met reizen.

Ben jij ook net z’n gezellig bezig bijtje als dat ik dat ben en wil je ook die richting op? Ga met mij mee… of ik met jou! :slight_smile:

Hoi Robin! Ik las je bericht en ook in wil begin 2015 richting Australie.
Het liefst met een tussenstop in Bali. Ik ben net 25 geworden en bijna afgestudeerd.
Ik hou ook van leuke dingen doen, maaar heel soms heb ik wel mijn rust nodig :wink:
9 augustus ga ik naar de informatiedag van Australian backpackers. Ik ben eventueel wel geinteresseerd, als we dezelfde ideeen en plannen hebben.

Groetjes,
Lydia
([EMAIL=“lydia_vdweij@hotmail.com”]lydia_vdweij@hotmail.com)