Reisgenootje gezocht Azië april/mei

Hallo,

Ik ben Nikki, 20 jaar oud en op zoek naar iemand (m/v) die het ziet zitten om met mij richting ZO-Azië te gaan. Ik heb afgelopen jaar al 3 maanden door Australië gereisd en wil nu een week of 4/5 naar Azië. Exacte route/plan is nog niet bedacht. Het lijkt me leuk om samen te beginnen, en dan vanzelf wel te zien of we samen verder gaan, of eventueel na een tijdje ons eigen plan trekken.

Lijkt het je leuk om in contact te komen, stuur mij dan even een berichtje!

Groetjes!

Hee Nikki, ik ben 21 jaar en van plan om eind maart naar Thailand te gaan.
De exacte routine heb ik nog niet en ben ook niet van plan om te veel te plannen. Wat ik in gedachten heb is om vanuit Bangkok omhoog te gaan, dan richting Laos, Cambodja en af te sluiten aan het strand ergens bij de vele eilandjes. Dit word mijn eerst keer backpacken en om dit alleen te doen lijkt me niet chill. Je kan me vinden op Facebook onder Robin Verhagen. Wanneer wil jij die kant op?

Nog steeds op zoek?

Helloow,

Ik ben 21 jaar en heb zin om er een tijdje tussen uit te gaan! Naar waar? NOG GEEN IDEE!! Iemand dat dezelfde plannen heeft!??
Backpacken zou voor mij de eerste keer zijn!

Grtz

J.

Hoi Nikkie

Mijn naam is Ezra, ik ben 20 jaar oud en studeer Pedagogiek in Zwolle. Ik heb afgelopen maand mijn stage afgebroken, wat betekent dat ik nu tot september vrij ben. Binnen dit halfjaar wil ik graag backpacken. Ik ben van plan om eind april, begin mei naar Thailand te vertrekken, maar zou het net als jij, fijn vinden om dit samen met iemand te doen of in ieder geval samen te starten.
Het lijkt me dan ook leuk om in contact te komen en ideeen en plannen uit te wisselen.

Groetjes Ezra

Hee nikki

ik ben ook van plan om eind maart / begin april te gaan vertrekken naar thailand.
dan voor ongeveer 8 weken
misschien kunnen we samen starten?
ik heb nog niks geboekt en sta nog open voor de route.
ik hoor het wel van je.

groetjes marielle

Hoi Nikki!
ben je nog steeds op zoek naar iemand?
dan hoor ik graag terug van je :slight_smile:
groetjes Raima