ik zal me eerst even voorstellen,
ik ben Ellen Briels, 19 jaar uit Stramproy. ik hoop in juni af te studeren als pedagogisch medewerkster.
ik heb al een aantal jaar plannen om naar Australië te gaan maar is iedere keer opgeschoven in verband met mijn school of geld of iets dergelijks. maar nu had ik dus plannen met een vriendin te gaan. maar die heeft zich teruggetrokken…
dus zoek ik voor maart 2013 een leuk reisgenootje die voor ongeveer een maand of 2 maanden met me mee wil reizen in de richting Sydney tot Cairns en eventueel ook Melbourne. iemand interesse?
Ik las je berichtje en dacht, ik reageer!
Ik ben Roshnie en kom uit Den Haag. Ik heb net als jou al een poos plannen om naar Australië te gaan. En ik studeer eind juni ook af als pedagogisch medewerkster!
Alleen mijn data staat al vast, want ik heb al geboekt. Ik vertrek 11 okt en keer begin januari terug. Ik vroeg me af of je echt in maart wil vertrekken of dat dit nog een beetje los staat. Ik zie je berichtje wel verschijnen:)
mijn data staat nog een beetje los, ik moet wel kijken of oktober haalbaar is met de financien maar dat ga ik eens snel uitzoeken. ik heb wel interesse omdat je dezelfde kant als mij op wilt gaan. maar met wat wil je reizen? ik heb het een beetje uitgezocht voor mijn eigen reis en ik was van plan om met greyhoundbussen te gaan maar dat staat natuurlijk ook nog niet vast.
misschien kunnen we mailen?
Hey Ellen, pas wel goed uit met het kopen van een Greyhoundpas. Je reisplannen kunnen tijdens je reis super vaak veranderen, wat er toe kan leiden dat zo’n, beste wel prijzige, pas aankoop best zonde van je geld kan zijn.
Ik heb net een privéberichtje naar je gestuurd, Ellen. Ik ben nog niet helemaal thuis met Wereldwijzer, hoop dus dat hij goed aankomt. Verder bedankt ook voor de tip AnnemiekH! Ik ben eigenlijk ook van plan met Greyhound te gaan. Maar goed, nog veel uit te zoeken:)
Hoi Saar,
mijn plannen zijn een beetje gewijzigd, ik ga in begin november al!
route staat bij mij nog niet echt vast maar ik wil me er wel een beetje aan houden omdat ik dat heel graag wil zien. ik ga in de 2 maanden dat ik daar ben niet werken. maar misschien kunnen we leuke ideeën uitwisselen?
mmh mijn plannen zijn al gewijzigd ik ga begin november al!
Maar ik ga voor 2 maanden en ik ga langs de oostkust reizen! ik ga niet werken daar daar vind ik 2 maanden te kort voor en het land is zoo groot.
en hoelang ga jij? ben je echt van plan om in maart april te gaan? dan word het daar winter!
oh wat leuk dat je vriend mee gaat! Is tenminste leuker dan alleen!! ik heb gelukkig ook een reisgenootje gevonden!
voor hoelang gaan jullie? en weet je ook welke kant je op wilt gaan?
Wij gaan rond de 3 maanden, al wil ik eigenlijk wel langer!
Zoals het er nu naar uitziet gaan we vanuit Cairns langs de oostkust naar beneden en dan door naar Perth.
Wat fijn dat je een reisgenoot hebt gevonden! Ook via het forum??
Heb je alles al geregeld??
Ik vertrek in oktober naar sydney om hier te gaan werken voor ongeveer 2 3 maand, daarna wil ik nog heel graag samen rondreizen. Samen is altijd gezelliger dan helemaal alleen en natuurlijk ook een stuk veiliger en vertrouwder… Zijn er nog mensen die er ook rond deze periode zijn en nog een leuk gezellig reis maatje zoeken???
hoi hoi Sara,
ooh dat is wel leuk dat ga ik ook doen! via Cairns naar sydney met greyhound.
ja via het forum, een paar keer ontmoet! en dat klikte wel:)! ik vertrek over 3 weken en heb nu alles klaar.
dat meisje met wie ik ga is al een paar dagen daar en wij zien elkaar in Cairns.
ik heb er nu wel echt zin in! het gaat heel snel nu.