ik zal me eerst even voorstellen,
ik ben Ellen Briels, 19 jaar uit Stramproy. ik hoop in juni af te studeren als pedagogisch medewerkster.
ik heb al een aantal jaar plannen om naar Australië te gaan maar is iedere keer opgeschoven in verband met mijn school of geld of iets dergelijks. maar nu had ik dus plannen met een vriendin te gaan. maar die heeft zich teruggetrokken…
dus zoek ik voor maart 2013 een leuk reisgenootje die voor ongeveer een maand of 2 maanden met me mee wil reizen in de richting Sydney tot Cairns en eventueel ook Melbourne. iemand interesse?
Ik las je berichtje en dacht, ik reageer!
Ik ben Roshnie en kom uit Den Haag. Ik heb net als jou al een poos plannen om naar Australië te gaan. En ik studeer eind juni ook af als pedagogisch medewerkster!
Alleen mijn data staat al vast, want ik heb al geboekt. Ik vertrek 11 okt en keer begin januari terug. Ik vroeg me af of je echt in maart wil vertrekken of dat dit nog een beetje los staat. Ik zie je berichtje wel verschijnen:)
mijn data staat nog een beetje los, ik moet wel kijken of oktober haalbaar is met de financien maar dat ga ik eens snel uitzoeken. ik heb wel interesse omdat je dezelfde kant als mij op wilt gaan. maar met wat wil je reizen? ik heb het een beetje uitgezocht voor mijn eigen reis en ik was van plan om met greyhoundbussen te gaan maar dat staat natuurlijk ook nog niet vast.
misschien kunnen we mailen?
Hey Ellen, pas wel goed uit met het kopen van een Greyhoundpas. Je reisplannen kunnen tijdens je reis super vaak veranderen, wat er toe kan leiden dat zo’n, beste wel prijzige, pas aankoop best zonde van je geld kan zijn.
Ik heb net een privéberichtje naar je gestuurd, Ellen. Ik ben nog niet helemaal thuis met Wereldwijzer, hoop dus dat hij goed aankomt. Verder bedankt ook voor de tip AnnemiekH! Ik ben eigenlijk ook van plan met Greyhound te gaan. Maar goed, nog veel uit te zoeken:)
Hoi Saar,
mijn plannen zijn een beetje gewijzigd, ik ga in begin november al!