Reisgenootje Gezocht.. Asia Adventure!! Feb 2011- Aug 2011

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Nadia en ik ben 20 jaar.

Begin feb 2011 wil ik 5 maanden in Azie gaan rondreizen. Afgelopen jaar ben ik 5 maanden in India geweest en het is me zo goed bevallen, dat ik maar al te graag terug ga!!

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Ik wil mijn reis graag starten in Noord-India en van hieruit naar Nepal en Bhutan. Vervolgens wil ik naar Thailand, Laos en Combodia.

Ik weet nog niet welke plekken ik wil zien. Ik ben flexibel en pas me dan ook graag aan, aan de wensen van een ander. Ik ben wel iemand die van uitdaging houdt en graag het onbekende tegenmoet gaat. Ik ga dan ook lekker op eigen houtje en zie wel waar het schip me heen brengt.

Ik ben iemand die niet snel bang is en ik houd van humor. ik ben gek

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

en ben een echt gezelligheidsmens. Ik ben zeer oprecht. dit is zowel een kwaliteit als een leerpunt.

Ik houd van uitgaan, shoppen, lezen, het onbekende verkennen en gewoon genieten van de kleine momenten.

Ik ben op zoek naar een open persoon, die het leuk vindt om samen met mij Azie te ontdekken.

Ben jij op zoek na een gezellig reismaatje, reageer dan op mijn berichtje

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Hallo Nadia.

Mijn naam is patrick ben 22 jaar

Klinkt goed wat je van plan bent ik wil ook graag in 2011 gaan reizen
en azie trekt mijn heel erg ben nog nooit geweest jammer genoeg
maar zou ook graag met iemand samen reizen…
Ik hou ook van een uitdaging en niet snel bang ben een open persoon soms niet al te handig :chin:
Dit is mijn email [EMAIL=“p.hirs1988@hotmail.com”]p.hirs1988@hotmail.com
kunnen we misschien wat makkelijker praten je kan me toevoegen op msn
of mij een email stuuren…

groetjes patrick:dag:

Hoi Patrick,

Leuk om al zo snel een reactie te ontvangen!!

De vorige keer toen ik alleen ging viel het allemaal erg mee. je ontmoet heel veel mensen onderweg en daar ga je dan weer een tijdje mee samen reizen. maar het is toch anders, want vaak heb je van die momenten dat je alleen bent, die je graag met iemand wilde delen.

Mijn eerste gedachte ging uit om met een meisje samen te gaan reizen. dit vanwege verschillende redenen. je hebt andere gespreksstof, kunt samen shoppen ( ook dit moet natuurlijk gebeuren

) en je kunt samen een kamer delen. wat voor beide voordeliger is.

Maar ik zal je zeker toevoegen. misschien klikt het wel en het is altijd goed om informatie met een ander te kunnen delen.

Groetjes Nadia en tot snel!! :dag:

Hallo
Ik ben Maartje 21 jaar oud, en ben plan om begin 2011 een reis te maken van een halfjaar naar Indonesie, Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam etc.
Mijn bedoeling is om daar rond te reizen, en zoveel mogelijk te gaan doen daar. Ik hou verder van duiken, strand, avontuurlijke dingen ondernemen, gezelligheid en natuurlijk is een feestje ook niet verkeerd.
Verder wil ik mijn duikcursussen uitbreiden daar en heel misschien in een van die landen vrijwilligerswerk doen of werken. Ik heb nog niet echt een planning gemaakt, dus het kan nog alle kanten uit.
Spreekt jou dit aan, ben jij in deze tijd in een van deze landen of lijkt het je leuk met mij deze reis gedeeltelijk of helemaal mee te reizen, dan lees ik je reactie graag op mijn berichtje…

Ik heb voor het gemak even mijn oproep gekopierd. Maar het lijkt me leuk om een tijdje samen te reizen door Thailand en de daar naast gelegen gebieden.