Ik ben Stephan 32 jaar en kom uit NB.
Heb al diverse reizen gemaakt met een singlereisgroep naar thailand/singapore en maleisie.
Nu wil ik voor de eerste keer gaan backpacken en zoek daarvoor een reisgenootje.
NZ lijkt me echt een super mooi land en ik wil dan ook zoveel mogelijk doen en zien in de 4-5 weken dat ik daar ben.
Ik hou zowel van natuur, cultuur, activiteiten en een borreltje vind ik ook heerlijk op z’n tijd.
Ik wil van noord naar zuid trekken (of omgekeerd) met de auto of evt de bus.
Ook wil ik graag de Tongarir corssing lopen en misschien nog een andere track.
Heb je ongeveer dezelfde interesses en ben je ook van plan begin 2013 naar NZ te gaan dan hoor ik het graag.
Mijn naam is Kim Geurts, over 1 weekje 33 jaar en woonachtig in Herveld (klein dorp tussen Nijmegen en Tiel in). Ik ben van plan om in november en december dit jaar te gaan reizen in Australie, waarna ik begin januari 2013 van Melbourne naar Auckland wil vliegen om daar vervolgens nog ongeveer 4 weken rond te trekken. Eerlijk gezegd ben ik nu nog druk bezig met de organisatie van Australie en heb me minder verdiept in NZ waardoor ik niet precies weet welke route ik daar wil nemen. Het idee is om te proberen in die 4 weken zowel het noorden en zuiden aan te doen en te reizen met bus en verblijven in hostels.
Misschien is het een idee om samen ideeen uit te wisselen?