Reisgenootje Australië Februari 2011

Hoi allemaal,

Ik ben Edith, 25 en van België en ik droom er al een tijdje van om een reis naar Australië te maken. Alleen komt het er maar niet van omdat er niemand in mijn omgeving is die dezelfde droom deelt en ik ben niet gemaakt om alleen te gaan reizen, dat zou echt niks voor mij zijn :slight_smile: Dus nu probeer ik het maar eens op deze manier. Ikzelf wil een hele tijd doorbrengen in Sydney en ook wel Melbourne. Voor de rest weet ik het zelf nog niet maar ik sta open voor alle suggesties :slight_smile: Aangezien ik nog steeds aan het wachten ben tot ik eindelijk de lotto win, wil ik mijn verblijf ter plaatse doen door middel van couchsurfing. Ook omdat dit een leuke manier is om de mensen en de cultuur daar te leren kennen en je tijdelijkertijd niet blauw te betalen aan hostels. Verder is het ook de bedoeling om wat te werken ginder. Voor de rest wil ik gewoon zoveel mogelijk zien, beleven, fun maken, feesten, genieten. Spreekt dit jou aan, laat me dan zeker iets weten!

Hoi, ik ben Rabia, ben ook van België. Ik ga samen met mijn zus eind januari naar Australië. We zijn ook van plan om wat tijd in Sydney door te brengen. Heb je al geboekt?

groetjes

Nog niks geboekt nee, eerst eens zien of ik reisgenootjes vind :slight_smile:
Heb je een berichtje gestuurd om verder te babbelen via Facebook ofzo.

Heb je een berichtje gedaan met mijn email adres :wink:

Hallo

Ik ben Robin, 25 ook uit Belgie (Brugge) en ik vertrek 2 december naar Australië voor 3 maand tot max. 1 jaar op vakantie. Als ik langer blijf dan 3 maand zal ik wel wat werken (ik ben ook nog altijd aant wachten tot ik de lotto win:)) Ik wist op voorhand dat ik zoals jij niemand zou vinden die ik ken die zolang zou kunnen meegaan dus ik vertrek helemaal alleen, heb dit ook nog nooit gedaan! Ik land in Sydney, zal daar wel blijven wss tot na nieuwjaar en dan zuidwaarts trekken. Ik heb een paar kenissen die ik ga opzoeken en ben ook een couchsurfaccount aan het aanmaken maar ik maak bewust niet te veel plannen. Wanneer ben jij van plan om te gaan? Jij lijkt me perfect hetzelfde te willen doen wat ik doe:)

Groeten

Heb je toegevoegd op MSN :slight_smile: