Reisgenootje 30 sept tm dec Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja

Hoi allemaal!!

Mijn naam is Myrthe, ik ben 27 jaar en ik woon in Middelburg, vlakbij de mooie zeeuwse kust :slight_smile:
Een beetje kortdag misschien; maar eind september vertrek ik naar Bangkok om vanuit daar Aziƫ te ontdekken!
Ik heb nog niet echt een plan, en ik wil ook graag min of meer op de bonne fooi reizen; maar voor alsnog lijkt het me heel erg mooi om vanuit Bangkok naar het noorden van Thailand te reizen, om vervolgens ook Laos, Vietnam en Cambodja te bezoeken.

Het lijkt me gezellig om deels samen met iemand anders samen te reizen!!
Ik wil heel graag vanalles van het land zien, de cultuur, natuur, avontuur! Maar ben ook in voor een drankje en een dansje sā€™ avonds!

Lijkt het je leuk om te meeten? Of reisideeƫn uit te wisselen? Stuur dan een berichtje!!

Groetjes, Myrthe :chin:

Hoi myrthe,

Ik ga dezelfde reis doen, maar dan vanaf 18december [emoji4] als de veiligheid het toelaat dan pak ik 2 weken Myanmar mee.

Ga je backpacken of op de bonnefooi in hotels? Ik ga voor het eerst alleen backpacken omdat hotels mij de vorige keer erg beperkten en ik vond het wat moeilijker om andere reizigers te ontmoeten en met mee te reizen.

Het lijkt me leuk je planning te horen en de plaatsten waar je het het meest naar je zin hebt gehad. Dan kan ik misschien wat beter een goede richting plannen. [emoji1]

Als je wat wilt horen over mijn vorige reis in midden Thailand dan hoor ik het graag.

Groetjes Niels