Reisgenoot

Goedendag

Mijn naam is Gerbinreizen ik reis iedere maand naar een Europese stad voor video opnamen ik ben op zoek naar een reisgenoot die kan ook me helpen met filmen de reis en verblijfkosten word vergoed.

Groetjes,
Gerbinreizen

Hallo Gerbin,

Het lijkt mij leuk om te helpen filmen. Misschien kun je mij terugmailen op mijn gewone emailadres. Dat is [EMAIL=“saskiahumbs@gmail.com”]saskiahumbs@gmail.com. Ik ben dus een vrouw en ben op het moment 40. Ik hoop van je te horen.

Groetjes, Saskia

Hello Saskia,
vind ik leuk dat u bent geïnteresseerd om me te filmen ,Ik wil graag hierover meer informatie te geven maar ik weet niet wanneer heeft u tijd voor

Groetjes,Gerbin

Hallo Gerbin,
Kunt u via deze weg meer informatie geven? Ik ben wellicht geïnteresseerd. Ik zou niet iedere maand kunnen, maar wel bv een aantal keren per jaar.
Gr Miriam

Geachte Saskia,
Ik maak videoproducties over Europese steden met de informatie over volgende onderwerpen:
Cultuur,Geschiedenis,Geografie,ligging,stadindeling.klimaat,binnenstad,oudestad,kerken,theater,musea,kunst,erchitectuur,sport,dierentuin,stad bestuur, economie, onderwijs, verkeer en vervoer natuurlijk ook veel
aandacht voor bezienswaardigheden van de steden, enzovoort.
Deze video productie word uitgezonden op Satelliet tv.
Ik heb tot nu toe meer dan 30 video productie gemaakt de laatste productie
was over de steden Praag en Barcelona.
Het lijkt me leuk om elkaar ergens te ontmoeten en verder te praten over de inhoud van stedentrip,
Ik kan hierover op zeer korte termijn tijd vrij maken voor een afspraak

Groetes
Gerbin

Geacht Miriam,
Ik maak videoproducties over Europese steden met de informatie over volgende onderwerpen:
Cultuur,Geschiedenis,Geografie,ligging,stadindeling.klimaat,binnenstad,oudestad,kerken,theater,musea,kunst,erchitectuur,sport,dierentuin,
stad bestuur, economie, onderwijs, verkeer en vervoer natuurlijk ook veel aandacht voor bezienswaardigheden van de steden, enzovoort.

Groetes
Gerbin

Cultuur,Geschiedenis,Geografie,ligging,stadindeling.klimaat,binnenstad,oudestad,kerken,theater,musea,kunst,erchitectuur,sport,dierentuin,stad bestuur, economie, onderwijs, verkeer en vervoer natuurlijk ook veel
aandacht voor bezienswaardigheden van de steden, enzovoort.

Groetes
Gerbin

Hallo Gerben,

Klinkt leuk, toevallig ben ik dit jaar ook nog in Praag en Barcelona geweest. Ik reis zelf ook veel vandaar. Hoe zie je de rol van ‘hulp’ voor je, over welke kwaliteiten moet je reisgenoot beschikken? Aan wat voor werkzaamheden moet ik denken? Hoeveel dagen ga je gemiddeld weg?
Mijn voordeel is dat ik een aantal talen redelijk beheers; engels, Duits, spaans (goed), portuees (voldoende), Frans (beginner). Wellicht dat je helpen? Ik zou je niet kunnen garanderen dat ik elk tripje mee kan, is dat een probleem?
Gr Miriam