reisgenoot voor TV

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor Europa, die net als ik gek is op reisverhalen voor TV.
Ik werk voor een buitenlandse televisieprogramma . In dit programma is onze doel zoveel mogelijk te zien en mensen te ontmoeten en van hun gewoontes en cultuur te leren. de reis en verblijfkosten wordt vergoed.
graag hoor ik van jullie,

groetjes

welke talen moet je beheersen? gr

Klinkt goed, zou je me kunnen mailen wat er precies van je verwacht wordt?

passienl@hotmail.com

Engels

Eenvoudig Communiceren, presenteren en mensen interviewen

Klinkt erg leuk, vraag is ook hoe lang en wanneer?

en hoe heet dat buitenlandse televisie programma?

Dat klinkt goed! Om welke periode gaat het en voor hoeveel weken? Zijn de landen ook al bekend?

Klinkt interessant, deed al onderzoek in Europa en spreek verschillende talen. Kan ik nog wat meer informatie krijgen?
Dankje!

Gerbin is een maandelijkse programma Het team van Gerbin verzorgt elke maand een programma waar een europes land of een blangrijke stad central staat . We hebben een aantal plannen voor deze zomer zoals reizen met reviercruise, ,busreizen,treinreizen en autoreizen ,maar ook stedentrips en rondreizen enzo.

Ja het is me op mijn lijf geschreven. Laat me alsjeblieft meer weten.

Ik heb een tijd terug u een privé berichtje gestuurd.
Hoop dat ik nog iets hoor

Lijkt me hartstikke leuk! Ik kom net terug uit Buenos Aires en heb geen zin in thuis zitten. Mijn engels is goed en ik geloof dat ik wel representatief ben. Ben in ieder geval enthousiast! Wanneer en wat precies enzo? Ben benieuwd!

Ben ook wel benieuwd wanneer het precies is?! Klinkt heel leuk!