Reisgenoot gezocht

Heb geen echte erváringen met op deze manier van op vakantie gaan. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de periode 25 juli t/m 11 augustus, uiteraard is een paar dagen of een weekje ook prima ergens in die periode. Ik ben Michel, 28 jaar, in het dagelijkse leven werkzaam als leidinggevende in een supermarkt en ben toe aan een lekkere vakantie weg.

Mijn interesses zijn fotografie, muziek luisteren, vissen en ik houdt van rust en vrijheid. Ben geen stapper, maar lekker ergens wat gaan eten of drinken is prima. Graag zou ik cultuur snuiven en iemand met de passie voor fotografie zou helemaal leuk zijn maar is geen must, ook daar kan ik mij in aanpassen. Verder ben ik makkelijk in de omgang en sociaal en geïnteresseerd in andere mensen. Qua leeftijd zou het mooi zijn als het rond mijn eigen leeftijd zou zijn, man of vrouw maakt niet uit.

We kunnen er met de auto op uit gaan(heb zelf een auto) of met openbaar vervoer (trein), ergens in europa of nederland maakt mij niet zoveel uit, daar komen we we uit.

Lijkt dit je leuk dan kun je altijd even vrijblijvend een berichtje doen om van gedachten te wisselen. :slight_smile:

hallo

Ik heb zeker interesse. heb je ondertussen al iemand gevonden? Ik ben Elke, 30 jaar oud. Ik heb wel zin om eens met de auto erop uit te trekken. Ik hou van sporten, lezen, koken, reizen … eef maar een seintje, want ik sta te popelen om te vertrekken :dag:

Elke

Hoi elke,

Probeer je een prive berichtje te sturen, maar hij geeft aan dat je inbox vol zit.

hey

Zou nu in orde moeten zijn.

Elke