Reisgenoot Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ilse Wijnands, ik ben 25 jaar oud en woon in Limburg.
Sinds mijn stage in Suriname in 2010 is mijn reizigershart op hol geslagen.
Ik heb onder andere Aruba, Curacao en Indonesië bezocht en nu staat Zuid-Afrika op mijn lijstje.
Dit prachtige land wil ik rond juli/augustus ontdekken met een groepsreis (Fox, Shoestring of …)
Nu lijkt het me alleen gezellig om een leuke kamergenoot te hebben voor deze reis.
Ik houd ervan om de cultuur en natuur te bewonderen, maar ben ook in voor een stranddagje of een avondje op stap.
Is er iemand met dezelfde interesses die samen met mij op groepsreis door Zuid-Afrika wil?

Groetjes Ilse

Hallo Ilse

Ik heb heel veel interesse mijn collega (24j ) heeft afgezegd we zouden een trip maken van johannesburg naar kaapstad en met een groep aansluiten.Verleden jaar heb ik samen met haar en zoon namibie en alles rond kaapstad bezocht.Maar mijn honger om zuid afrika te ontdekken is niet gestild daarom wil ik terug.Heb al alle inspuitingen gehad en wil zo graag terug.Mijn ontgoocheling was en is dan ook zo groot toen ze afmelde.Misschien schrikt mijn leeftijd je af , waar ik begrip voor zou hebben, maar kan nog goed met jeugd om.Je ziet maar ik heb alvast interesse.

Groetjes

Annelies

Hallo Ilse

Ik heb heel veel interesse mijn collega (24j ) heeft afgezegd we zouden een trip maken van johannesburg naar kaapstad en met een groep aansluiten.Verleden jaar heb ik samen met haar en zoon namibie en alles rond kaapstad bezocht.Maar mijn honger om zuid afrika te ontdekken is niet gestild daarom wil ik terug.Heb al alle inspuitingen gehad en wil zo graag terug.Mijn ontgoocheling was en is dan ook zo groot toen ze afmelde.Misschien schrikt mijn leeftijd je af , waar ik begrip voor zou hebben, maar kan nog goed met jeugd om.Je ziet maar ik heb alvast interesse.

Groetjes

Annelies

Heej Annelies,

Wat leuk jouw berichtje!
Ik weet niet wat jouw leeftijd is, dus dat kan me ook niet afschrikken.
Maar ik heb inmiddels zelf al een groepsreis geboekt bij Fox, vertrekdatum 2 augustus.
Je zou natuurlijk wel gezellig aan kunnen sluiten bij deze groep, er is nog plaats genoeg :wink: (Tot nu toe zijn we met 3 vrouwen tussen de 12 en 55.)
Het is de 23-daagse Grand Tour Zuid-Afrika met Britisch Airways.
Kijk maar even bij deze link: http://www.fox.nl/rondreizen/zuid-afrika/22-23-daagse-rondreis-grand-tour-zuid-afrika/british-airways/reisinformatie
Hopelijk tot dan!

Groetjes Ilse