Ik ben Wencke, 20 jaar en van plan rond oktober of november richting Zuid-Amerika af te reizen. Hier wil ik eerst een spaanse cursus gaan doen, daarna een tijdje vrijwilligerswerk, om vervolgens nog een aantal maanden rond te reizen. Ben van plan iets van 6 maanden te gaan. Nu lijkt het me wel net zo gezllig om met iemand samen te reizen!dus vandaar mijn berichtje hier. Als je een beetje dezelfde plannen hebt, khoor het graag!
Hey wencke!
Ik heb een beetje overeenkomende plannen om na het nieuwjaar een taalcursus te gaan doen in cuba en vanaf daar verder te kijken! Welke landen wil jij gaan bezoeken?
Bedankt voor je berichtje!Leuk dat je ook gaat rondreizen in die tijd! Wie weet valt er iets van de reis te combineren. Voor de taalcursus en het vrijwilligerswerk zit ik zelf te denken aan peru of ecuador. Over de landen die ik daarna aan wil doen ben ik nog aan het nadenken. wil eigenlijk zkr wel naar Chili, Bolivia en Brazilie, maar nog niet echt iets gepland dus. Weet jij al welke landen je wilt zien?
Hoi! Ik ben van plan in september (wel iets eerder dus) te vertrekken naar Bolivia. Daar wil ik vrijwilligerswerk doen en spaans leren, vervolgens doorreizen met als eindbestemming Buenos Aires.
Hallo,
ik lees dat je naar Cuba wilt op daar spaanse lessen te volgen! Ook ik wil graag naar Cuba en daarna doorreizen naar… (Mexico lijkt me sowieso mooi, ook om eventueel vrijwilligerswerk te doen). Wanneer wil je precies weg en voor hoelang? Nog landen waar jij sowieso heen wilt??
Groetjes Sanne
Ik hou me een beetje vast aan deze organisatie: http://www.studytravel.nl/.
Ik vind het een duidelijke en leuke website. Waardoor me de organisatie ook oke lijkt! Ik hoop nog voor ik echt serieuze stappen ga zetten, iemand te spreken die ervaring heeft met deze organisatie. Als je kijkt op http://taal-reizen.startpagina.nl/ kun je nog meer van dit type organisaties vinden!
Oh en ik ben aan het plannen om voor of na de jaarwisseling te gaan! ik ben namelijk aan het afstuderen tot augustus en daarna veel werken om te sparen en dan of in december of januari vertrekken. heel graag wil ik doorreizen naar evt panama of ecuador. Hier heb ik nog niet echt over nagedacht. Ik ben namelijk ook bang dat het niet gemakkelijk is om vanuit Cuba naar andere landen door te reizen! iemand een idee?