Reisgenoot voor Rondreis door Cambodja georganiseerd

hallo ik ben een jonge dame van 23 jaar en opzoek naar iemand die het ook leuk lijkt om een rondreis te maken door Cambodja en eventueel andere omliggende landen. Ik kan geen maanden wegblijven en kijk naar een reis van 3 weken. Lijkt het je wat laat het me even weten!

Hoi Snoozzy,

Ben ook van plan om een georganiseerde reis in die richting te maken.
Laos/Vietnam/Cambodja.
Het lijkt mij ook leuker om al iemand te kennen.
Ik ben net 40 jr, maar leeftijd maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.
Ben vd zomer ook nog met iemand van 24 jr weggeweest en dat is uitstekend bevallen.
Ben benieuwd naar je reactie. Je mag me ook e-mailen: [EMAIL=“aila_@hotmail.com”]aila_@hotmail.com
Groet, Marinka

Hoi Marinka en Snoozzy,

Ook ik loop met ongeveer de zelfde plannen en zou rond
aug. /sept voor 3 á 4 weken willen vertrekken.
Zou dit jaar graag op eigengelegenheid gaan (heb dit overigens
niet eerder gedaan buiten europa) ben zodoende op zoek naar
één of meer reisgenote. Vrouw, man of leeftijd maakt niet uit, maar
als jullie het toch willen weten ik ben begin 40.

Snoozzy je berichtje is van 18-05-2006, ben je al op vakantie geweest,?

Ben benieuwd!!!

Grt. Frank

Foutje, ik zie dat je berichtje van dit jaar is.
Grt. Frank

Hoi Frank,

ik ben nog steeds opzoek naar een reisgenoot al heb ik wel contact met Marinka maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Ik zelf kan in de periode sept/okt en dan hooguit een week of 3 a 4. Op eigen gelegenheid vind ik toch wel erg spannend denk ik tenzij je moet een leuk groepje bent misschien.

groetjes mandy

Hey Mandy,

Ik heb ook mail-kontakt met iemand anders, wel in de richting van Nepal/India of Cuba dus geheel iets anders. Maar we zouden dit
dan ook graag in een groepje doen, eventueel interesse?

Mijn voorkeur gaat echter nog steeds uit naar Cambodja/Laos en/of Vietnam en dan als het effe kan backpacken (een beetje spannend,
niet verkeerd toch…)

Als ik geen reisgenoot vindt zal het toch weer een groepsreis worden,
is ook fantastisch!
Heb je al enig idee met welke reis je zou willen boeken en bij welke organisatie?

Zullen we elkaar op de hoogte houden?

Groet, Frank

Hoi Snoozy

Ik ben van plan om rond oktober 4 weken richting Cambodja en Vietnam te gaan. Ik wil vliegen op Phnom Penh, en dan in een week naar Hochimincity te reizen, en van daaruit in 3 weken naar Hanoi.

Ik ga niet met een georganiseerde reis mee, het schema wat ze aanhouden vind ik minder. Je ziet dan wel veel van het land waar je bent, maar soms wil ik ergens langer blijven, en dat kan met zo’'n georganiseerde reis niet.

Mocht je zin hebben…