Reisgenoot gezocht voor Cambodja winter 2016

Hallo ik (vrouw 59 jaar) wil graag bv in december low budget naar Cambodja maar liever niet alleen, ( vriendinnen hebben hier de mogelijkheid niet voor of kunnen niet) dus zoek ik een leuke reisgenoot.
Gewoon ticket boeken en de eerste paar dagen een hotel en daarna zien we wel waar we uitkomen, veel zien af een toe is een dagje strand maar in ieder geval geen strakke planning zoals bij een rondreis. Spreek dit je aan hoor ik graag van je , kunnen we kijken of het klikt.
Groetjes, Anita

Hoi Anita
Heb me net aangemeld op deE site :-).
Wil zelf rond de kerstperiode (dec 2016) naar Cambodja, maar vind het niet gezellig om alleen te reizen.
Heb wel een paar plaatsen die ik graag wil zien. Ben echter niet van de strakke planning.
Zien wat er op je pad komt is het leukst.
Keertje kijken of wij een klik hebben?

Groetjes Mar

Hoi Mar,

Leuk dat je reageert, ik wil ook niet alleen reizen en hou helemaal niet van strakke planning alleen wil ik altijd graag afsluiten met een weekje strand. En fietsen huren om veel te zien van de omgeving waar ik op dat moment ben. Hoelang dacht je te gaan en in welke plaats woon je? Ik woon in Gouda. Hoor graag van je.
Groetjes Anita

Hoi Anita
Sta er hetzelfde in als jij. Fietsen huren lijkt me heerlijk.Maak je het leven goed mee en is je bereik redelijk.
Ik wil graag 3 weken weg rond de feestdagen.Hopelijk is dit ook de periode die jij beschikbaar bent.
Hoe lang ben jij van plan om te gaan?
Hoef niet perse met een week strand af te sluiten. Een paar dagen is voor mij genoeg!
Een optie is ook samen starten en dan zien hoe het loopt.
Ik woon trouwens in Purmerend.
Goudau Purmerend moet een keer te doen zijn.

Ik hoor je reactie graag. ! Leuk trouwens zo’n snel contact.
Daar hou ik van!

Groetjes Mar

Hoi Mar,

Wilde eigenlijk 4 weken gaan. En een week strand hou voor mij niet in een week aan het strand te liggen, maar langs het strand wandelen, snorkelen en in de buurt rond fietsen en af een toe een duik in het water. Ik ben wel van samen uit samen thuis. Dus misschien eens een keer samen afspreken en dan kijken of het klikt.
Mijn email is : anita_vergeer@hotmail.com
Communiceert misschien net wat makkelijker.
Groetjes, Anita

• Updated - - -

Hoi Mar,

Wilde eigenlijk 4 weken gaan. En een week strand hou voor mij niet in een week aan het strand te liggen, maar langs het strand wandelen, snorkelen en in de buurt rond fietsen en af een toe een duik in het water. Ik ben wel van samen uit samen thuis. Dus misschien eens een keer samen afspreken en dan kijken of het klikt.
Groetjes, Anita

• Updated - - -

Hoi Mar,

Groetjes, Anita