3 weken Cambodja later dit jaar

Hallo,

Mijn naam is Lenart, 38 jaar, na diverse reizen (VS, Australië, Bali en Thailand) wil ik nu ongeveer 3 weken naar Cambodja (ergens in okt. Nov. Dec) en heb tot nu toe nog geen mensen gevonden die mee zouden willen.
Voorlopig had ik het idee om ongeveer 10 dagen echt rond te trekken en zo veel mogelijk te zien, een dag of 5 even maximaal ontspannen en omdat ik een groot liefhebber ben ook nog iets van 5 dagen aan het duiken te besteden.
Ik hou van veel variatie tijdens mijn vakantie en hoop veel mee te krijgen van alles wat het land te bieden heeft, voor dag en dauw opstaan om de zonsopkomst te zien, maar ik wil ook wel een paar avonden lekker uitgaan. Daarnaast hou ik veel van activiteiten als kayakken, quad rijden, zeilen, fietsen (alhoewel ik hierna die dagen rust misschien nodig zal hebben) en zag al iets over ziplining.
Ik ben wel zelfstandig en kan ook de behoefte hebben om iets alleen te doen, andersom mag je tegen mij ook zeggen dat je iets zonder mij zou willen doen of na mijn enthousiaste verhalen over een tour te reageren met de woorden:”ik ben benieuwd naar de foto’s”.
Zelf hoef ik niet lowbudget te gaan, maar als je dit wel zou willen… prima, dan zit ik in het hotel aan de overkant (ik ben nuchter en oplossingsgericht  )
Mocht het je leuk lijken om mee te gaan of stukje mee te reizen hoor ik het graag… Ik verwacht alleen een positieve instelling van je (anders ga ik even iets alleen doen :-p )

Het is heel iets anders, maar ik ben over te halen voor bv Costa Rica of Madagascar.

lenart