Hallo allemaal,
Mijn naam is Robin, en ik had in de planning om in Juni naar Vietnam, Cambodja en Laos te gaan. Alleen is de persoon met wie ik zou gaan op het laatste moment afgehaakt. Ik wil nog steeds heel erg graag gaan backpacken, maar durf niet zo heel goed om alleen te gaan. Cambodja spreekt mij het meest aan in zuid-oost Azie. Ik zou vanwege het seizoen Juni het fijnst vinden om te gaan, maar ben hier niet helemaal aan gebonden en kan dus eventueel nog schuiven. Ik zou heel graag de tempels van Angkor Vat en de killing fields bezoeken. Een natuurtrekking doen, en een paar dagen tot rust komen en chillen op een stukje paradijs, zoals Koh Rong. Ik houd van cultuur, natuur en gezelligheid. Lekker eten, en biertjes op een terras. Ik ben redelijk druk, maar kan ook erg laidback zijn. Qua budget ben ik niet zo moeilijk, ik ben een snel tevreden mens. Een bedje en een douche is doorgaans voldoende voor mij.
Ik ben dus op zoek naar een avontuurlijk ingesteld reismaatje, die sarcasme en droge humor kan waarderen. Die het niet erg vind om af en toe een keer vroeg op te staan om dingen te doen.
Mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd uit naar een persoon tussen de 21 en 31, en het liefst zou ik gaan met een vrouwelijk reismaatje. Vrouwen zijn over het algemeen iets beter qua organisatie. En met mannen onder elkaar ben ik bang dat het snel een echte ‘stapvakantie’ wordt, en ondanks dat ik best wel van een feestje houd af en toe, zou ik het ontzettend zonde vinden als het daar op uit draait.
Zou het fijn vinden als ik iemand kan vinden die dit avontuur zou durven aangaan met mij.
Groetjes,
Robin