Hallo,
In februari wil ik, vrouw van 50, graag met mijn rugzak naar Laos en/of Cambodja. Ik heb maar 3 weken dus vandaar dat ik nog twijfel tussen 1 of 2 landen. Welke vrouw lijkt het leuk om samen te gaan?
Groet,
Pheb
Hallo,
In februari wil ik, vrouw van 50, graag met mijn rugzak naar Laos en/of Cambodja. Ik heb maar 3 weken dus vandaar dat ik nog twijfel tussen 1 of 2 landen. Welke vrouw lijkt het leuk om samen te gaan?
Groet,
Pheb
Hallo Pheb,
leuk dat je gaat reizen in Laos en of Cambodja, ik ben in beide landen geweest en zou zo weer terug gaan.
Maar in 3 weken beide landen, dan moet je wel kiezen wat je wil zien want anders ben je alleen maar onderweg van het een naar het ander.
Ik ben 54 jr. en de afgelopen 2 jaar alleen op pad geweest in Vietnam, ook erg leuk gehad.
Laos en Cambodja heb ik met mijn dochter gedaan.
Wens je heel veel plezier.
groetjes Henria
Hoi Pheb,
Leuk dat je op reis wilt. Zelf wil ik of vrijwilligerswerk gaan doen of zo op reis in Cambodja. Ik zat aan februari te denken. Drie weken of een maand lijkt mij ook een goed idee. Misschien is 2 landen inderdaad wat te veel voor die periode. Ik ben trouwens 54.
Groetjes,
truida
Dames, leuk dat jullie reageren! Truida, wat voor vrijwilligerswerk denk je dan aan en hoe kom je daaraan? Ik heb in 2008 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan in Ghana. Was super!
Hoi! Ik zat te denken aan lesgeven. Kijk maar eens bij Baca villa, een Nederlandse instantie.
hallo pheb wij hebben een reis van 3 weken naar thailand gedaan en even wezen kijken in Laos maar 2 landen in 3 weken zou ik je af raden ,je krijgt al zo veel in drukken van een land laat staan 2 landen ,en wij hebben ons aan gesloten op een groeps rondreis ,ik kan het je alleen maar aan raden .
en in feb gaan we een groeprond reis maken in Java en Bali we kijken er nu al naar uit ,het is hier zo koud ,even in een ander land de zon op zoeken en genieten van de mooie scheping groetjes Dakota
Hallo Dakota, groepsreizen heb ik al heel veel gedaan, maar de laatste paar verre reizen heb ik samen met een vriend of mijn dochter gedaan. Die kunnen nu allebei niet, vandaar dat ik het alleen wil proberen. Weer terug naar een groepsreis trekt me niet zo. Java en Bali zijn mooi. Geniet ervan!