Hoi allemaal!
Ik ben Arne, 26 jaar, een jaar geleden afgestudeerd (geneeskunde) en vanaf volgende maand ga ik 3 maanden op reis na een jaar hard werken.
Mijn reis begint in Peru, daar land ik 7 oktober. Ik ben van plan drie weken in Peru te blijven en dan door te reizen naar Bolivia, en van daar verder te zien. Maar meestal houd ik mij niet zo strikt aan mijn planning als ik reis:) Ik ben van plan veel te wandelen en trektochten te maken, al moet ik nog een beetje orienteren welke tochten geschikt zijn voor oktober (met andere woorden: de plannen liggen nog open).
Zeker voor de eerste weken lijkt het me gezellig met iemand op te trekken die soortgelijke plannen heeft. Nog iets meer over mijzelf en over mijn reisstijl: ik ben heel makkelijk en flexibel, sportief, energiek. Ik reis redelijk low-budget en probeer altijd een beetje uit het ‘toeristen vangnet’ te ontsnappen dat voor je klaar ligt in landen als Peru. Ik woon in Amsterdam en breng hier de zomer vooral surfend, zwemmend en barbecueënd door (tenminste, als ik niet aan het werk ben!). Ik ben nog nooit in Zuid Amerika geweest, ik kan niet wachten.
Spreekt dit je aan, stuur me dan even een berichtje, wie weet kunnen we plannen maken!
Arne