Reisgenoot voor oktober/november 2010 Thailand

Hallo allemaal!

Ik ben Jeannette, 24 jaar oud en werk in de hulpverlening in het noorden van het land.
En zoals zovelen hier wil ik op reis!
Naar Thailand wel te verstaan. Mijn plan is om 5 a 6 weken rond te reizen.
Wat ik onder andere wil zien doen daar is: koh pagnan en de fullmoon party, leren duiken op koh tao, tempels bezoeken, natuurpark, en verschillende excursies en loi krathong festival in en rond Chiang mai.
Nu oktober dichterbij komt vind ik het idee om alleen te reizen toch wel wat eng worden dus ben ik op zoek naar een reisgenote(s).
Dus ben jij net als mij enthousiast over thailand, lijkt het je leuk veel van het land en de cultuur te zien, stuur me even een berichtje misschien kunnen we samen op reis!
groetjes Jeannette

Hoi Jeanette,

Je hebt leuke plannen voor Thailand. Wilde zelf ook nog river Kwai bezoeken en de Birma stammen in het noord westen van Thailand. Verder ook de feesten, tempels, natuur etc.

Zelf heb ik al een ticket van 29 tm 22 oktober. Misschien kunnen we samen een aantal routes doen? Zou leuk zijn.

Groetjes

Janneke

Hoi Janneke,

Die staan beide ook nog bij mij op het lijstje dus dat komt goed uit :slight_smile:
Maar ik begrijp niet helemaal wat voor ticket je hebt? van 29 september tot 22 oktober?
Mijn plan is eigenlijk half oktober aan te komen en tot eind november.
(om zo 2x volle maan mee te maken, fullmoonparty en loi krathong)
Anders mag je ook wel even mailen naar [EMAIL=“Jeannettead@hotmail.com”]Jeannettead@hotmail.com, dat is makkelijker misschien.
groetjes Jeannette

Jeanette,
Ik zie dat je uit het noorden des lands komt, ik woon in Winschoten en heb Thailand al meer dan 30x doorkruist. Tevens geef ik met een mooie algemene powerpoint presentatie lezingen over Thailand met uitstapjes naar Laos, Cambodja en Vietnam.
Daarnaast ben ik secretaris van de stichting Help The Elephants World in Nederland, wij ondersteunen het project Elephants World in Thailand zo’n 32km van Kanchanaburi (beroemd van de bridge over the river Kwai). Nederlandse vrienden van mij wonen er in de buurt en runnen momenteel Elephants World.
Wanneer je behoefte hebt aan meer informatie over reizen naar en in Thailand, moet je maar contact opnemen met mij 06-53730867.