Reisgenoot voor India begin maart (en eventueel retraite in Tibet)

Ha allemaal!

Jullie herkennen het vast wel: zin om te reizen, nieuwe plekken te ontdekken, vrijheid en blijheid! Ik ga in maart voor een paar maanden reizen, de start is India voor enkele dagen/weken en vervolgens ga ik tien dagen in retraite in een boeddhistische communicty aan de voet van de Himalaya in Tibet. Het boeddhisme, mediteren, in retraite gaan: het is allemaal compleet nieuw voor me! Het lijkt me een bijzondere ervaring, heel gaaf maar ook heftig. Ik ga het gewoon op me af laten komen.

Nu is mijn vraag: is er iemand die begin maart ook naar India gaat? Ik heb van meerdere vrienden gehoord dat India geen land is om alleen te reizen, althans niet op een prettige manier. Dus mocht iemand het leuk vinden om begin maart samen een stuk door India te reizen (en eventueel ook het retraite gedeelte leuk lijkt) dan hoor ik het graag!

Even kort iets over mijzelf: ik ben 25 jaar, ik woon in Utrecht en werk daar ook. Ik houd van het goede leven; lekker eten, gezelligheid, niets moeten, maar veel mogen, mooie dingen bekijken, open staan voor wat er om me heen gebeurt. Ik houd van veel kleuren, bloemen, wandelingen door het bos en een fijn zonnetje. Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Marit

Ha Marit, ik vlieg 3 maart naar Kolkata voor een reis van 4 maanden door India en Nepal. Mocht je nog steeds naar India gaan en op zoek zijn naar een reisgenootje dan haak ik graag het eerste stukje aan.

Kort over mij: ik ben 25 vorig jaar maart afgestudeerd en sinds mei aan het reizen (China, Mongolie en Thailand). Ik reis op budget en houd het meest van een combi van van alles: natuur, cultuur, etc. Ik heb in augustus zelf ook een retraite gedaan in een boedhistisch klooster in Thailand. Best wel heftig maar het was het zeker waard.

Mocht je het leuk vinden een stuk samen te reizen moet je me maar even contacten via marlies.ruigewaard@gmail.com

Via Wereldwijzer app