Hoi!
Ik ben Greetje, 31 jaar en woon in Amsterdam. Ben een reis aan het plannen naar India en waarschijnlijk Cambodja.
De bedoeling is om tussen 8 en 10 maart te vertrekken uit Nederland. Ik wil starten in het noorden van India en daar de Himalaya en spirituele plekken bezoeken en natuurlijk het Holi festival mee maken!
Daarna wil ik een paar weken vrijwilligerswerk (in een kindertehuis) doen in Cambodja of Zuid India.
We hebben nog 3 weken om een leuk reisje in elkaar te draaien.
Ik ben een erg makkelijke en relaxte reisgenoot, dus spreken mijn plannen je aan, laat dan wat van je horen :)! Gezellig!
Landen die ik al bezocht heb in Azië:
Sri Lanka (2x)
Vietnam
Indonesie (Bali)
Groetjes, :dag:
Hoi Greetje,
Wat leuk dat je ook naar India gaat. Prachtig land met zoveel mooi’s te beleven !
Ik vlieg op 12 maart aan op Delhi, heb 9 weken de tijd om alles rustig te gaan ontdekken en mee te maken.
Mijn hele globale plan is om naar het noorden te trekken daarna naar het zuiden…???
Ook wat vrijwilligers werk te doen en heb al een beetje contact gehad via helpx.net met hosts. Er is genoeg en je
bent eventueel altijd welkom.
Alleen wil ik niet gebonden zijn om ergens verplicht lang te verblijven om dit te doen.
Zelf ben ik 35 jaar, easy going en avontuurlijk type dat veel heeft gereisd.
Lijkt het je wat ? laat eventueel wat van je horen.
Grtz. Jelle
Hoi!
Mijn plannen zijn iets gewijzigd.
Ik start vanaf 9 maart in Nepal en blijf daar 2 weken.
Vanaf 22/23 maart wil ik vanaf Kathmandu naar Varanasi, bijvoorbeeld per trein als iemand met mij mee gaat (anders pak ik het vliegtuig).
Het plan is om vervolgens een weekje rond te reizen vanaf Varanasi, gouden driehoek, Rajastan, Delhi (afhankelijk wat mogelijk is in ruim een week).
Vervolgens heb ik redelijk concrete plannen voor 2 weken vrijwilligerswerk in de Himalaya / Himachal Pradesch.
Vanaf ongeveer 14 april wil ik naar het zuiden reizen, Kerala, Auroville en uiteindelijk weer naar Nederland vanaf de luchthaven in Chennai.
Ben je een relaxte reisgenoot en mocht je ergens aan willen sluiten, mail me dan! Gezellig!
Groetjes,
Greetje