Hallo!
Ik ben van plan om in mei dit jaar te vertrekken naar Vietnam, Laos en Cambodja. Misschien beginnen met vrijwilligerswerk in Vietnam maar mijn plannen staan zeker nog niet vast. Wie is er toevallig rond die tijd ook daar en die ook een reisgenoot zoekt??
hallo marieke…geen cambodja, vietnam of laos, maar thailand…ik wil tussen februari en begin mei voor 4 weken naar bangkok…op www.janrazenberg.nl vind je meer informatie over mij…mijn laatste boek (ROB&BERT)eindigde met een bevrijdingsactie van kinderprostitue’s in bangkok…ik wil me verder voor deze kinderen inzetten en een nieuw boek over dit verschrikkelijk misbruik schrijven…om te zorgen dat deze problematiek breder bespreekbaar wordt…ik zoek iemand als reisgenoot die zich het lot van deze kinderen ook aantrekt en samen met mij op onderzoek wil gaan om bouwstenen voor mijn nieuwe boek te verzamelen…ben benieuwd of je reageert (dat kan ook via [EMAIL=“janrazenberg@hetnet.nl”]janrazenberg@hetnet.nl )…jan.
leuk plannen ik heb precies dezelfde plannen voor later in het jaar. Ik ben al in Laos geweest. Het is echt een super mooi land met nog weinig toerisme.