Reisgenoot vanaf maart 2012

G’day!

Allereerst zal ik me even voorstellen, mijn naam is Janneke, 19 lentes jong (over een maand 20) en ik woon momenteel in Sydney, Australië. Ik werk hier nu sinds eind juli als au pair bij een Nederlands gastgezin, wat uitstekend bevalt. Zoals het er nu naar uitziet blijf ik tot begin maart bij dit gezin en heb daarna nog tot 25 juni (daarna heb ik geen internationaal rijbewijs meer :o) om door Australië en Nieuw-Zeeland te reizen. Mijn vriendinnen in Nederland zien geen mogelijkheid om hierheen te komen (doodzonde!) en dus ben ik op zoek naar een of meerdere enthousiaste meiden/jongens, die met mij mee willen reizen. Het leukste lijkt me om een auto aan te schaffen en zo zoveel mogelijk van Australië te zien. Tickets vanuit hier naar Nieuw-Zeeland zijn niet zo heel duur en als je dan toch aan de andere kant van de wereld bent is het wel net zo leuk om Nieuw-Zeeland ook te zien toch?

Ben jij open, gezellig, hou je van stappen, cultuurhappen en genieten? Laat dan een berichtje achter en wie weet reizen we volgend jaar samen (of met meerdere mensen) door dit onwijs gave land!

Liefs Janneke

hoi janneke,

hoi ik ben luke, 20 jaar en ik ben degene die je zoekt. ik wil heel graag een rondreis maken met een auto en ook de tijd komt me perfect uit. natuur bekijken, cultuur snuiven en feesten klinkt geweldig. ik ga met je mee. Ik zit nu in een soort tussen jaar dus ik heb tijd genoeg.
Wat vind jij? laat maar horen

Groetjes,
Luke

Hi Luke,

Dat klinkt goed. Je hebt vast en zeker facebook en/of een e-mail adres waardoor we elkaar beter kunnen leren kennen en echt besluiten om samen te reizen. Wie weet vind je me helemaal niks aan haha!

Groetjes,