Reisgenoot Thailand of ... januari 2017

Hoi hoi!

Mijn naam is Amanda, 27 jaar en ik ben op zoek naar een reigenootje voor Thailand of een ander land in de periode januari 2017.

Ik zou graag rond januari willen vertrekken voor ongeveer 3 á 4 weken. Mijn voornaamste doel is lekker genieten van het grote avontuur door een combinatie van dingen te ondernemen, maar natuurlijk ook te relaxen. Graag zal ik samen aan de reis willen beginnen en en als het leuk klikt samen door te reizen.

Ik heb verder geen planning, andere landen sta ik namelijk ook voor open. Echter ben ik wel verbonden aan de reisperiode.

Ben benieuwd naar de reacties :slight_smile:

Groetjes, Amanda!

Hi Amanda, ik vertrek 5 januari naar Hanoi en reis af naar Ho chi min city in twee weken om vervolgens af te ronden in Singapore. Weliswaar geen Thailand, maar wie weet heb je interesse aan te haken.

Gr. Wesley

Hallo amanda. Ik vertrek op 9 januari naar gambia het is geen Thailand maar er valt genoeg te doen en ik wil ook graag genieten met een stoel in het zand met de zon erbij. Lijkt je het leuk dan hoor ik graag. Groeten jeroen

Hoi Amanda,

Ik was van plan om aankomende januari naar Zuidoost-Azië te gaan voor 2 a 3 maanden. Mijn plan is om in Thailand te beginnen en vanuit Thailand door te reizen naar Laos en Cambodja.

Ik vind het zelf altijd wel leuk om een reis samen met iemand samen te maken of te beginnen. Ik heb zelf nog geen vliegtickets en dergelijke gekocht en ben daarom nog flexibel. Als het idee jou leuk lijkt om in Thailand samen te reizen, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Frank (24)