Reisgenoot Thailand augustus 2009

Hey…

Komende zomer (augustus 8-28) ben ik van plan om te gaan backpacken in Thailand…lijkt me erg leuk om samen met een reisgenoot (m/v) deze reis te maken (of een gedeelte ervan).

Ik ben zelf een 25 jr, naar Thailand voor de culuur, avontuur, natuur, mooie stranden, lekker eten, nieuwe mensen leren kennen etc…

Kun jij je hier in vinden en lijkt het je leuk om een tijdje samen op te trekken, let me know !!

Groetjes,

Bart

Hey Bart,

Jij gaat het avontuur aan! te gek. Kijk voor ideeen mbt reizen en sporten eens op www.xtreme-gap.com. Xtreme Gap is ‘the extreme sports & adventure travel gap year company’. Voor als je wat meer uit je vakantie wilt halen dan alleen luieren en bruin worden!

Check maar en laat me vooral weten wat je ervan vindt!

Groeten Debby

Hi Bart,
Dat klinkt goed! Ik ben zelf ook van plan om te gaan reizen door Thailand in de maand augustus.

Vertel wat meer over jezelf en over je plannen zou ik zeggen!

Groet,
Andrea

.

Hey Andrea,

Wat leuk dat je gereageerd hebt!

Over mezelf…

Ben 25 jaar, woon in Utrecht, werk als organisatieadviseur, hou van lekker eten en drinken en uitgaan met vrienden, ben altijd in om iets te ondernemen maar hou er ook van om op zijn tijd lekker niks te doen, en ben wel een redelijk buitenmens.

Plannen in Thailand voor zover ik die heb is vliegen naar Bangkok, de stad een paar dagen bekijken en vervolgens met de trein naar het Noorden naar Chiang Mai met wat tussenstops in Atuthaya en Sukhoitai. Vantui Chiang Mai naar het zuiden (vliegtuig of trein) om een jungle trekking te doen in Khoa Sok National Park om vervolgens te eindigen op de eilanden en wellicht nog een poging te doen om te duiken. Maar het zou ook zo maar iets anders kunnen worden…gewoon lekker beleven daar ter plekke.

Ik heb geen moeite om alleen te reizen maar het lijkt me erg leuk om een gedeelte van de reis samen met iemand anders/ anderen (danwel hier in NL ontmoet, danwel in Thailand zelf ontmoet) te doen.

Ben benieuwd wat jouw plannen zijn!

Groetjes,

Bart

He Bart,

Hoe vast is je planning om in augustus weg te gaan?

Groet
Geert

Ticket is al geboekt…dus zo vast als maar zijn kan