Reisgenoot (te) gezocht zomervakantie 2007 18/25

Hoi allemaal,

Omdat in mijn vrienden en kennissenkring niet veel mensen zijn die nog op vakantie willen, ivm vriendin/vriend of dat ze geen geld hebben (studenten) plaats ik hier mijn oproep voor de zomervakantie 2007.
Ik zou komende zomer toch wel graag wat actiefs willen gaan ondernemen, ik zat zelf te denken aan Noorwegen of Canada, om daar wat meer van de natuur te zien, maar ook niet enkel natuur, ook nog een beetje uitgaansgelegen heden. Maar omdat ik zoiets nog nooit gedaan heb, zou het wel leuk wezen als ik iemand hier tref die daar wel ervaring in heeft. Mij lijkt het heel leuk om met een kano door een natuurgebied heen te trekken. Liefst met organisatie, om daar ook in the middle of nowhere te overnachten.
Ook sta ik voor hele andere dingen open, zoals bv. lorret, maar mijn ervaring is wel, dat je dan veelal dezelfde soort vakantie’s krijgt. Vandaar is iets heel wat anders.

Ik zoek iemand die ongeveer net zo oud is als ik (18/25), iemand die niet stilletjes in een hoekje zit, dus iemand waarmee je kan lachen, gevoel voor humor heeft, ook in is om een cafétje in te stappen en daar is lekker door te zakken. Ook vind ik het belangrijk dat iemand vooraf ongeveer weet wat of hij/zij wil uitgeven op een vakantie, dit is om problemen te voorkomen.

Hier nog een kort verhaaltje over mezelf.
Ik ben Melvin, geboren op 16 december 1984 te Vlissingen, trouwens ook mijn woonplaats. Ben geen moeilijk persoon, in voor een grapje, maar voor een goed gesprek sta ik ook altijd open. In de tijd die ik nog vrij heb probeer ik vaak mensen te helpen, dit vind ik leuk om te doen, maar ook als je zelf is wat problemen hebt, staat iedereen voor je klaar. Ik werk fulltime in een plaatbewerkingsbedrijf hier in de omgeving en doe 's avonds een avondopleiding. In het weekend ga ik graag op stap met wat vrienden. Voor de rest heb ik nog wat hobby’s, motor rijden, oude motor opknappen (langdurig project) en bij een korfbal vereniging de clubkas sponseren bij feestjes en wedstrijden.

Mocht je dit wel aanstaan, neem gerust contact op.
Ook ideeën zijn welkom!

Groetjes en tot ziens,
Melvin Dijke

Klinkt bekend :wink: Mijn vrienden gaan of ver op reis (alleen) of met hun partner. Ik heb in juni 4 weken vakantie en wil dan Europa gaan verkennen. Scandinavie vind ik een leuke optie, ik hou wel van een beetje activiteit en de natuur lijkt me daar prachtig.
Ik ben 24 en werk als gehandicaptenbegeleidster.
Laat maar weten of je juni vaakntie kunt hebben en hierover verder wilt praten!
groetjes, Jannie

Hey!
Heb je ook interesse in een duikvakantie in Egypte?
Grappig,je woont vlakbij.Ik woon zelf namelijk in Koudekerke.Ik ben 18 jaar…

hoi,in juni heb ik 3 weken vakantie en ik werk ook als begeleidster van verstandelijk gehandicapten. Ik ben wel 40 jaar.
Laatmaareven wetenof je intresse hebt, ik wil graag naar Noorwegen.
Groet, Sandra van Dellen

Hey Melvin,

Ik heb echt precies het zelfde probleem als jou. Heb nu ook 5 weken vakantie maar niemand heeft geld om op vakantie te gaan en de mensen
die gaan, gaan met hun vriendin. Ik zelf zat te denken aan een duik vakantie maar weet niet of je daar geintreseerd in bent? Kunnen natuurlijk
de plannen samen maken en kijken wat daar uit komt.

Ik ben zelf ook erg van het stappen en val lol maken want je leeft maar
1x he. Ik ben trouwens 22 en woon in Den Helder.

Als het je wat lijkt hoor ik het wel.

Gr. Marcel

PS: Ben trouwens ook gek van motor rijden en heb er zelf ook een. Mischien een motor vakantie???

Gr. Marcel