Reisgenoot(te(n)) gezocht zomer 2007 voor 2 a 3 weken

Hej,

Ik ben Melvin en ben 22 jaar, woonachtig in Zeeland, en wil een ander soort vakantie gaan houden dan ik voorheen deed. Dat wil zeggen dat ik niet meer op zo’n “zuip feest” vakantie wil gaan,maar meer een beetje de natuur in wil gaan en gewoon wat meer dingen wil zien.
Ik ben dus opzoek naar een reisgenoot m/v of meerdere om richting noord europa te rijden. Eventueel met tente en toebehoren. Om daar te kunnen wandellen, kanoën en mountainbyken. Ook is een stad bezoeken en bekijken ook iets voor mij.
Een andere optie is naar canada, maar dit loopt vlug in de papieren (voornamelijk door de reis).

Worden die bij mij passen: Avondtuurlijk, vrolijk, ondernemend, behulpzaam, prettig gestoord en workahollic.

Mocht je dit wel aanstaan, laat gerust een berichtje achter

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif

hoi Melvin,

Mijn naam is layla ik ben meid van 21jr oud van Somalische afkomst. Ik ben nieuw hier maar, heb me zo juist aangemeld om een reis genoot te vinden. Ik ben de zuip vakanties ook beetje zat wil meer dan dat doen en dit jaar anders aan pakken is mijn nummer 1 op mijn wishlist. Ik wil een keertje gek doen en met iemand de zee in.
Maak me niet uit waar we heen gaan, zolang het maar, avontuurlijk,leerzaam en je ogen uitkijkt. Ben ik dan helemaal klaar ervoor!!

Ik zou graag meer informatie daar over willen horen.

Ik hoor nog van je

groetjes layla

he ben een leuke meid van 19 jaar
en hou ook van reizen
het lijkt me leuk om naar de belgiche ardennen te gaan