Reisgenoot Peru/ Bolivia Juli/Aug 2009

Hoi,

Ik wil in Juli of Augustus graag 3 weken naar Peru en Bolivia. Aangezien je verhalen hoort dat het wat onveiliger is dan Azie (ik heb jaren achter elkaar zelf gebackpacked in Azie) Zou ik graag met iemand samen reizen., Vrienden van me willen er niet heen. Groepsreis via Shoestring is circa 4000 euro. Dat vind ik veel te duur (2899 + 229 +225 zakgeld per week)

Een los ticket met Iberia is rond de 1000 euro.

Iemand interesse om (deels) samen die kant op te gaan? of andere suggesties heeft?

Grtz
Niek

Hej!
Ben ook van plan naar peru/bolivia te gaan deze zomer…
Heb eind juli en de hele maand augustus hiervoor. Maar wil eerst 3 weekjes ietsje spaans leren :nod:
Wat wil je allemaal gaan zien?
groetjes!!

Hoi,

Ik ben een beetje aan het kijken voor eventueel een rondreis naar Peru en Bolivia in sept/okt. Ik heb er eentje gezien bij INTI reizen voor €2069, 24 dagen. Daarbij reken ik op €600 zakgeld voor de reis. Dus zo’n €2700.
Die van Shoestring lijkt mij ook prima en Koning Aap heeft ook voor dezelfde prijs.
Het is allemaal veel geld, maar ik denk wel de moeite waard!

hej!
Ja daar heb ik ook al naar gekeken, maar vind het allemaal toch wel erg duur. Ga denk zelf alles een beetje uitzoeken/plannen. Moet wel te doen zijn denk :hihi: En heb ook niet zo veel zin in een groep, hoewel dat ook
gezellig kan zijn…