Ik ben van plan om een groepsrondreis naar Peru/Bolivia te maken.heb geen tijd en zim om alles daar ter plekke uit te zoeken, dus vind het heerlijk om mee te gaan op een georganiseerde avontuurlijke groepsreis.
Nu wil ik graag met inti gaan…Zij bieden een geweldige reis aan tegen een veel lagere prijs dan bijv. koningaap of djoser, terwijl het dezelfde reis is.
Zijn er mensen die dan ook mee willen gaan?
Het is 24 dagen…
Ja dank Mad cow. Maar ik reis alleen en wil dus juist een groepsreis, waar ik niet alleen hoef te reizen.
Maar ik ken het systeem van bouwstenen en dat is absoluut erg leuk, alleen voor mij nu geen optie!
Beetje laat misschien, maar kwam net je oproep tegen.
Wanneer ik er op mijn werk uit kan komen, zou ik ook graag in april naar Peru&Bolivia gaan. Inti-reizen is inderdaad een stuk goedkoper dan organisaties als Shoestring, terwijl de reis volgens mij precies hetzelfde is. Daarom ga ik waarschijnlijk ook bij Inti-reizen boeken voor de reis van 10 april.
Heb jij al geboekt, en ervaring met inti-reizen? Ben jij van plan de Inca-trail en/of junglevrlenging te doen?
Ik had over INTI een tijdje terug ook topic geopend. Ik zit er aan te denken om de Peru / Bolivia reis in het najaar te gaan doen.
Arno, heb jij de reis al geboekt?
Alle reizen t/m april zijn sinds afgelopen week al volgeboekt, en ik kon ook niet zo makkelijk vrijkrijgen, dus ben nu van plan in het najaar te gaan (september/oktober ofzo), want het lijkt me wel echt een supermooie reis!
Wendy, wanneer ben jij precies van plan te gaan? Heb jij ondertussen al wel reiservaringen met Inti?
Nee, ik heb geen reiservaring met Inti. Daarom heb ik op dit forum een topic gepost, zou graag ervaringen lezen. Ik weet nog niet zeker of ik die reis ga doen in sept/okt. Lijkt mij wel ontzettend mooi.
Waarom ga je niet gewoon zelfstandig? Je kunt toch hun route als leidraad nemen en zelf gaan? Is vaak ook een stuk goedkoper en je kunt dan veel meer zelf kiezen wanneer je gaat en of je langer blijft op plekken die je leuk vindt.
Ik zit er ook over te denken om de 24 daagse reis van Inti naar Peru/Bolivia te gaan doen. Ik wil ergens eind september vertrekken. Heb ook een keertje geen zin om alles daar te regelen.