Zijn er mensen die ook in December naar Peru en Bolivia willen?
Ik heb 1 maand vrij van mijn werk en hoewel ik ook van zelfstandig backpacken houd, wil ik dit keer met een groepsreis mee, omdat je zo in korte tijd zoveel mogelijk kunt zien.
Na veel zoeken (bij bijna alle organisaties zijn vertekdata eind november/begin december van alle zuid amerika reizen vol) heb ik iets gevonden bij INTI reizen, 24 dagen Peru en Bolivia vertek 2 December.
Ik heb een optie op deze reis, wil namelijk eerst graag zeker weten dat er meer wat jongere mensen meegaan, dus ben je ook geinteresseerd…laat dan snel iets van je horen!
Hey, waarom ga je niet lekker alleen naar Peru/ Bolivia voor die maand? Je gaat daar veel andere backpackers ontmoeten waar je mee kan optrekken en je bepaalt ter plekke lekker zelf welke excursies jij wilt doen en wanneer je wat wilt doen, dat is toch veel relaxter? en het kost waarschijnlijk ook een stuk minder!
Ikzelf vertrek op 11 december naar Peru en ga van daaruit ook naar Bolivia. ga in Peru Inca Trail lopen en een vrouwengevangenis bezoeken en natuurlijk alle andere gave dingen. als je wilt kun je met mij mee optrekken???
Thanks voor je reactie!
Zonder organisatie reizen kan ik natuurlijk altijd nog doen als de groepsreis niet doorgaat, maar omdat ik maar beperkt de tijd heb en lekker even vrij ben van mijn drukke baan, vind ik het fijn als ik tijdens mijn vakantie niet meer vanalles hoef te regelen, dus vandaar mijn keuze voor een groepsreis.
Als de groepsreis niet doorgaat zal ik je nog wel mailen.
Ik sluit me volledig aan bij de tip van Kim… Gewoon lekker alleen gaan, je komt zoveel backpackers tegen in de plaatsen die je wilt gaat zien.
Als je nu toch wat meer zekerheid wilt kan je misschien vooraf via de verschillende forums een reisgenootje zoeken. Je hebt nog tijd genoeg om de geschikte reispartner te vinden (spreek wel een keer vooraf in Ned. af om te kijken of je een ‘klik’ hebt samen)
Het kan zijn dat je iets minder ziet van een land als je alleen reist, omdat niet alle excusrsies precies op elkaar afgestemd zijn (wat wel het geval zal zijn met een reisbureau) maar de vrijheid die je ervaart door zelfstandig te reizen en ter plekke te kiezen welke excursies jij wilt doen en wanneer je wat wilt doen, is echt veel relaxter! (en kost waarschijnlijk ook een stuk minder!)
hallo iedereen
Sorry voor het storen.Wij zijn 3 studenten en gaan voor 5 maanden naar Peru om stage te lopen. vertrek is in februari 2008 gepland.
Maar we hebben wel een aantal simpele vragen over dat land.
Kan iemand ons helpen, of weet je mensen die ons kunnen informeren over peru? Mijn emailadres is hakan84@hotmail.com